Schiet systemen gezocht

marco123

VWC lid
Beste Freaks,

Voor aankomend oud&nieuw ben ik opzoek naar een (step)schietsysteem,het liefst 24 kanaals+ en eventueel in een spatwaterdichte koffer. Heb al een hoop kisten gevonden op de vele Chineese site's alleen geen idee of dit over de grens komt qwa Nederlandse regelgeving. Tips/aanbevelingen over systemen (prijs kwaliteit) zijn ook erg welkom. Mocht je iets hebben liggen dan hoor ik dit graag.

Gr Marco

Laatst bewerkt:
Hallo Marco,

Het helpt als je iets meer uitweidt over je doelstellingen en budget. Hoeveel cue's heb je nodig, is het om eens te proberen of wil je meerdere show's gaan schieten etc.

Grtzzz...

Thanks voor je bericht frelst68,

Heb mijn bericht iets duidelijker geprobeerd te maken. Ik schiet al een aantal jaren enkel met O&N elektrisch met een goedkoop systeem van 48 kanalen 12 losse kastjes met elk 4 kanalen. Ik loop alleen tegen het probleem aan dat deze kistjes niet (spat)waterdicht zijn, plus het feit dat dit systeem vaak haperd qwa ontvangst. Het komt er dus op neer dat ik opzoek ben naar een wat "professioneler" systeem waar ik weer een aantal jaar mee vooruit kan.

Gr Marco

Subarufreak, idd precies zoon systeem als op jou afbeelding of eventueel een cobra systeem hoe wel dat vaak aardig aan de prijs is.

Gr Marco

Back
Bovenaan