Schiedam 12-07-2008

Waar: Schiedam
Geschoten door: Onbekend
Wat: Onbekend
Waar: Ponton op de maas
Tijdstip: Onbekend
Wanneer: 12 juli 2008

10-11-12 Juli 2008 het Maasboulevard feest in Schiedam.

20 jaar Maasboulevardfeest Vuurwerkshow!
Het zal niemand ontgaan zijn: 't Maasboulevardfeest is 20 jaar geworden. Om dit te vieren worden alle bezoekers getrakteerd om een geweldige vuurwerkshow die afgestoken wordt vanaf een ponton op de Nieuwe Maas. Op de Schiedamse Maasboulevard heb je het beste uitzicht op deze show. Een schouwspel dat je nog nooit gezien hebt op het leukste feest van de Rijnmond!

Bron: http://www.maasboulevardfeest.nl/

Laatst bewerkt:
Ik ben hier 90% zeker aanwezig omdat het voor mij halfuurtje met tram is en denk dat er wel prof. wordt geschoten tenminste dat kunnen ze doen want het is best groot daar.
Als ze het in het midden leggen zit je zeker wel aan de 120 meter van alle kanten.
Ik ben waarschijnlijk met ongeveer 3 vrienden die daar in de buurt wonen aanwezig. Ik ben erg benieuwd, verdere info. komt nog denk ik.

De show begint 23.30 uur.
Al bekend wie gaat schieten en wat we kunnen verwachten?

Dit is een festival waar ook veel Duitsers aanwezig zijn en Belgen.
Verder weet ik niks over dit festival maar zal eens naar deelgemeente Schiedam gaan of even bellen.

Jullie horen nog van me en misschien nog een fototje van de reclameposters van het festival als die er zijn :bye:

SCHIEDAM - De twintigste editie van het Maasboulevardfeest gaat donderdag van start. Vier dagen lang vermaak en muziek op dit gratis festival aan de Maasboulevard in Schiedam.

Het jubileum wordt luister bij gezet met een grote vuurwerkshow op zaterdagavond. Vanaf 23.30 uur wordt het vuurwerk afgestoken vanaf de Nieuwe Maas. Voor de show wordt het scheepvaartverkeer een half uur lang stilgelegd. Het feest start al op donderdag met Schiedam Classics: Jazz & Swing. Pete's Corner Big band brengt samen zangeres Sue Moreno de beste klassiekers uit de jaren 40, 50 en 60 ten gehore. Andere hoogtepunten uit het programma zijn: De Stille Disco op vrijdag, waarop de jeugd uit zijn dak kan gaan met koptelefoon op hun hoofd. De omstanders zien dus de jongeren dansen, maar horen de muziek niet. Een bijzonder schouwspel dus. Zaterdag staat weer het hele veld vol met activiteiten voor de kids en een enorme dosis theater. De feestmarkt telt dit jaar meer dan tweehonderd kramen met koopjes, nieuw en tweedehands. 's Middags is er een optreden van de populaire meidengroep Djumbo, daarna voor de allerkleinsten Clown Jopie en ook de pubers kunnen dit jaar genieten. Voor hen is er een optreden van de Melbourne Shufflers geboekt. Geliefden kunnen op zondag hun Maasboulevardhuwelijk afsluiten in de The Chapel of Love. Een rondvaart over de Nieuwe Waterweg is ook dit jaar weer een topattractie met de stoomsleper De Hercules. Zondagmiddag is gereserveerd voor het Hollandse Hits Festival met dit jaar optredens van De Dikdakkers, Het Feestteam, Dennie Christian, Jim en Rene Schuurmans. Meer info op: www.maasboulevardfeest.nl.

Back
Bovenaan