stefantvs
VWC lid
Tot nu toe alle vuurwerkshows geweest dit jaar op ons mooie Scheveningen. Voorgaande jaren gaf ik er geen aandacht aan, puur om het feit dat wij (ik en mijn vrienden) als echte vuurwerkfreaks behoorlijk zijn "verpest" door shows in Adelfia, Valencia, Duitsland etc. Je gaat er immers heen met de gedachten van, ach dit schieten wij vanuit onze achtertuin ook
De show van Italië, tja magertjes net als alle andere shows van Scheveningen. Niet het filmen waard zeiden we tegen elkaar. Ondanks de salutes die werden geschoten die we nog geen enkele show hadden gezien.
Totdat Nederland aan de beurt was. Wat een prachtige show met veel goud, crackling en super breed geschoten! Vond het een waar genoegen, net als het publiek welke voor de oe, ahh en luid geklap gingen. Werkelijk waar een prachtige show met een finale zoals een finale zal moeten zijn!
Vol goede moed gaan we vanavond weer. Er is via via gezegd dat er aan het einde van de show vanavond, bij Spanje een 10 inch zal worden geschoten als speciale verrassing. Geen idee of dit waar is, maar gezien het vuurwerk op de boulevard zelf welke ook voor de nodige verrassing zorgde is alles mogelijk.
Wij gaan altijd met de scooter ernaartoe, je mag op plaatsen komen die ook voor motoren verboden terrein zijn. Nooit geen last van auto stress of wat dan ook.
Voor ons een thuisbasis dat moet wel worden gezegd.
Leuke positieve insteek !!
Ben er vanavond ook weer bij, gewoon lekker genieten

P.s 10inch..... lijkt me niet