Scheveningen 31-05-2008

Ik ga hier hoogstwaarschijnlijk met Pyromaniac heen.
Binnekort bekend wat er geschoten wordt.

Gaan er nog meer mensen hier heen?
Als het mooi weer is gaan we al in de middag, lekker een dagje strand afsluitend met vuurwerk :rolleyes:

Ik heb een mailtje gestuurd en vandaag nog meteen antwoord gekregen van Wagenvoort Vuurwerk.
Het wordt een klein showtje van consumenten vuurwerk.

Het is wat dat betreft heel eenvoudig. Zodra het een show op het strand is, dan betreft het in het geval van Scheveningen normaal gesproken altijd consumentenvuurwerk.

Prof. vuurwerk wordt doorgaans afgeschoten vanaf een ponton voor de kust en vroeger schoot men vanaf het staaleiland.

Overdag duik nemen in het koude water (ook al is het dan als zo is 20 graden) :p daarna lekker bikkelen bij de mac ofzo met stefan (afca_4_life) en dan in avond paar ufo ballonnen de lucht in jagen en dan consumenten showtje op het strand.

wordt een leuke dag of niet hé stefan :bye:

Overdag duik nemen in het koude water (ook al is het dan als zo is 20 graden) :p daarna lekker bikkelen bij de mac ofzo met stefan (afca_4_life) en dan in avond paar ufo ballonnen de lucht in jagen en dan consumenten showtje op het strand.

wordt een leuke dag of niet hé stefan :bye:

Hhaa echt wel :D
Misschien dat ik gewoon me korte broek meeneem want heb geen goede zwembroek meer :bonk:
Overdag nog even een nitrate cake of 1 juni toch :rolleyes:
Gaat helemaal goed komen wordt een leuke dag

Sander van jou hoor ik het allemaal wel we hebben het er al een beetje over gehad op msn ik hoor het allemaal wel.

Maar Michael (Pyromaniac) de dag gaat zeker leuk worden :)

Hhaa echt wel :D
Misschien dat ik gewoon me korte broek meeneem want heb geen goede zwembroek meer :bonk:
Overdag nog even een nitrate cake of 1 juni toch :rolleyes:
Gaat helemaal goed komen wordt een leuke dag

Sander van jou hoor ik het allemaal wel we hebben het er al een beetje over gehad op msn ik hoor het allemaal wel.

Maar Michael (Pyromaniac) de dag gaat zeker leuk worden :)

ja ik kom hoogst waarschijnlijk ook gewoon die 2 andere jongens weten nog niet of ze meegaan maar ik kom waarschijnlijk wel gewoon:)

Vanwege het weer zou ik toch niet gaan maar ind e avond zag het er goed genoeg uit dus even met Vincent (Vinnievuurwerk) gepraat even wat afgesproken en toen stond die 10 uur voor me deur met Detmer (De_Pyromaniac van FPM).
Ik mocht van Vincent zijn Canon 400D gebruiken dus die foto's komen later online dan zal ik een nieuw bericht plaatsen.
Er waren hele tijd flitsen van verderaf ze zouden 12 uur beginnen maar begonnen al om half 12.
Maar beter ook want toen we terug liepen naar de auto was het al aan het regenen :).
Van de onweer heb ik verder niks gemerkt alleen veel flitsen van ver af en heel af en toe wat geknal.

Maargoed het was dus een leuk showtje 10 minuten lang doorknallen was leuk om even bij te zijn.

Laatst bewerkt:
Hier dan mijn foto's, ik heb de Canon 400D van Vincent gebruikt maar was eerste keer dat ik uberhaupt zo'n spiegelreflexcamera in me handen heb gehad en heb een lichte statief dus de foto's zijn wat bewogen.
Ik heb ruim 42 foto's maar er zaten maar 8 echt goede bij.
Ik mag zijn camera 7 en 14 juni weer lenen en hij heb een zelfontspanner gekocht dus het zal voortaan wel beter gegaan.

Hier een aantal foto's (Klik op de afbeelding voor de vergroting):

Klik *HIER* voor de fotoalbum!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan