Schade niet altijd oorzaak vernieling dmv vuurwerk

Torrr

VWC lid
Sweetlake 13-12-1-2012 - Door torrr

De schade door vernielingen rond oud en nieuw worden vaker niet dan wel door vuurwerk ( illegaal of niet ) veroorzaakt, dit beweert Torrr een vuurwerkliefhebber in hart en nieren. Door een klein onderzoek te plegen kwam hij er achter dat veel schade tijdens oud en nieuw wordt veroorzaakt door vernielingen waar geen vuurwerk aan te pas kwam maar door materialen die op straat te vinden zijn zoals straatstenen en dergelijke en dat deze vernielingen worden gepleegd door raddraaiers die oud en nieuw puur zien als een feestje om eens lekker te gaan slopen en daar door het traditionele oud en nieuw feest in een heel zwart daglicht plaatsen. Er valt echter niet te ontkennen dat vuurwerk ook wordt gebruikt om aan de vernielzucht van sommigen te voldoen, maar ook deze raddraaiers kunnen wij onder dezelfde catagorie plaatsen. Als voorbeeld gaf Torrr dat hij vorig jaar enkele figuren de schoolramen stonden in te trappen zonder hulp van vuurwerk en dat er nog getracht is deze jongens te achterhalen, dit is echter niet gelukt maar toch komt zo'n vernieling te boek te staan als vernieling met vuurwerk en dat is eigenlijk te triest voor woorden.

Bron

PS : Dit betreft niet een nieuws artikel maar wel een artikel die ik graag in het nieuws wil brengen.

schade wordt ook steeds meer veroorzaakt door bommen die men zelf produceert en niet gekocht worden.
en zoals al in het AD stond wordt er gevreesd voor veel meer doden/gewonden omdat men steeds meer met een flinke slok op nog zware zelfgemaakte bommen , en vuurwerk legaal of niet af te steken.

schade wordt ook steeds meer veroorzaakt door bommen die men zelf produceert en niet gekocht worden.
en zoals al in het AD stond wordt er gevreesd voor veel meer doden/gewonden omdat men steeds meer met een flinke slok op nog zware zelfgemaakte bommen , en vuurwerk legaal of niet af te steken.

I know, maar dat was niet de intentie van mijn verhaal !

ik hoop dat je het lukken gaat torr het begin is in ieder geval goed .
maar toch zul je met meer feiten moeten komen .
dat moet zeker als je schrijft dat je een klein onderzoek hebt gedaan .
want ik wordt als lezer dan heel benieuwt naar wat er uit je onder zoek gebleken is,los van dat je een stel raddraaier gezien hebt .
ik ben benieuwt mijn support heb je :)

Back
Bovenaan