SBS6: Burgemeester Marcel Thijsen (Tynaarlo): "Verbieden is nooit een oplossing"

Een gezagscrisis die ze oplossen door degene te pakken die al normaal gebruik maken van het product. Tháts smart.

Ach beste man ik zat net nieuws van de dag terug te kijken. Wat werd Michon toch met de grond gelijk gemaakt. 3 mensen roepen doe iets dit is jaar naar jaar het zelfde. En ook zij bleef maar bij het verbod en der standpunten, maar mijn god wat kreeg ze er van langs, ze kreeg ook mee een verbod helpt niet want dit blijft doorgaan, je kan niet anders dan iets doen maar constant eromheen draaien. U burgermeester werd ook aangehaald maar Michon gaf geen millimeter en zei gewoon noem hoe je het noemen wil ik wil een veilige jaarwisseling voor hulpverleners. Uhm waarom gaf ze niet toe dat er een gedrags en gezagsprobleem is. Maar ze kreeg echt wel van jetje. Maar helaas niks uitgehaald want ze blijft bij der punt en 3 voorwaarden. Zelfs het geld de 1 miljard wat naar de politie zou gaan hangt nog van de formatie af, man man man slap aftreksel en politica voor niks.

Back
Bovenaan