Saturn Missile 750 shots

moontan

VWC lid
IMG_6953.JPG

Artikelnummer: S405
Artikelnaam: 750 shots Saturn Missile
Categorie: 500 grams cakes
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Effectomschrijving: Maar liefst 750 krijsende missiles met zilveren, rode en groene staarten in rap tempo gelanceerd. Gemiddeld 10 lanceringen per seconde. Aan het einde van de vlucht eindigt elke missile in een knetterwolk. Ongekend spektakel.
Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: volgt
Richtprijs: €47,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg gaaf product dit ja, is indentiek aan de crocodile van Diamond waarvan in dezer dagen een filmpje online komt.

Dit fluitblok heeft een erg goede fluit en vooral de met rood en groen opstijgende fluiters zijn gaaf in dit product.

Na deze gezien te hebben tijdens de demo avond komt deze zeker in de collectie, goede prijs/kwaliteits verhouding.

Laatst bewerkt door een moderator:
zozo weer een nieuw fluitblok, ben erg fan van deze blokjes ook mooi dat ze toch weer een ander effect bij stoppen zodat je deze dan beter weer 's avonds af kan steken. ben benieuwd naar het filmpje van de crocodile:)

750 shots? Hmm dat klinkt wel interessant.
Er zijn blokken met 1000 shots verschenen, vorig jaar. Ze hadden beide 500 gram, dus dat moet betekenen dat de fluit, of iets anders beter moet zijn. Aangezien er meer kruit per shot zit.
Schiet maar eens op met het filmpje dan, Kruitsnuiver.:wink:
:bye:

en het is ook een pracht blok.
ik zag dat er eigenlik niemand meer na september een reactie geplaatst had dus zal ik dat maar even doen.

ik had er twee met de jaarwisseling van 2007 naar 2008.
Dit jaar komen er vier.
Het is een blokje die zijn weerga niet kend.
irritand qua sound maar o zo heerlijk qua effect.
hij is zijn geld dubbel en dwars waard.

TIP: schiet dit blok samen met 4 zware jongens en je wil stoppen met je show want je wordt echt gek van de herrie,
een voordeel heb je wel.
Als de stilte valt zal er een (jemig weer herrie aan me oren) oorverdovend aplaus en geklap plaats vinden.
kijk maar eens op mijn filmpje.
Klik HIER vor de film.
Groetjes Giron

Nee deze bak heeft geen twee fluittonen, dus geen omlabeling.
Hij begint in wit, dan rood en dan groen en tot slot weer heel veel wit.
groetjes Giron

Durf met 100% zekerheid te zeggen dat deze fluitbak een volle omlabeling is van de Crocodile. Ze komen net als al het vuurwerk van Beko uit dezelfde fabriek als die van Schuurmans Vuurwerk: namelijk Vulcan.

Back
Bovenaan