Saturn Missile 100shots

nieuw label:
3146.jpg

oud label:
saturnmissile100shck9.jpg

Artikelnummer: 3146
Artikelnaam: Saturn Missile 100shots
Aantal Schoten: 100 Schots
Effectomschrijving: een spectaculaire lancering van 100 fluitende zilverstaarten
Tijdsduur: 1 min.
Stijghoogte: 25 m.
Richtprijs: €5.50
Verpakkingseenheid: 30/0
Film: BekoBV.nl
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Irritant om s'morgens mee wakker te woorden waarschijnlijk? Haha nee dat is ook de redenen waarom ik zulke fluitbatterijen aanschaf. Voor de vreselijke fluitconcerten vroeg in de ochtend. Heerlijk om de buurt mee wakker te maken. En het liefst gewoon meerdere van deze dingen, en dan zo lang mogelijk haha (dan komt het slome tempo weer tot zijn recht). Maar voor om 12 uur stelt dit niet veel voor, daarvoor heeft het 't tempo niet.

ik heb een klein budget en vindt hem wel grappig maar idd hij is tikkeltje traag dat vindt ik ook maar anders zou die denk ik nog geen 5 sec. duren als ie een snel tempo heeft

rutger

ja ja op zoon blok zat ik te wachten prima prijs ik ga em zeker wel kopen ben helemaal gelukig met deze 100 shts fluit cake:)

Het tempo waarmee de crackling fluitjes worden afgeschoten is gewoon traag.:frusty: De crackling viel mij niet tegen. Maar zoals Di Resta al aangaf is het geen cake om s'nachts af te steken, maar s'ochtends om iedereen wakker te maken en dan zijn een stuk of drie van deze cakes is wel noodzakelijk.:handsup:

Is er iemand geinteresseerd in een dummy van dit product?
Deze dummy is afkomstig van Goudvuur in Gouda en in goede staat.
Bij interesse graag PM-en of reageren in dit topic.
Afhalen en verzenden niet mogelijk. Alleen langsbrengen of overhandigen bij demo's.

Aanvulling voor startpost

Artikelnummer: 3146
Artikelnaam: Saturn Missile 100 shots
Afmeting: 110x20x80 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100 Schoten
Effectomschrijving: Een spectaculaire lancering van 100 fluitende zilverstaarten.
Stijghoogte: 20 Meter
Tijdsduur: 25 seconden
Kartoneenheid: 30/1
Richtprijs: €5,50

Back
Bovenaan