Rush Hour

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 7340
Artikelnaam: Rush Hour
Bruto Gewicht: nnb
Netto Kruitgewicht: nnb
Aantal Schoten: 23
Effectomschrijving: 23 schots triple effect batterij. Rode, blauwe, groene kometen met volle effecten in blinkgoud met heftige crackling en harde knal.
Tijdsduur: ca. 30 sec.
Stijghoogte: ca. 40 m
Verpakkingseenheid: 12/1
Richtprijs: €16,50

Darksoul zijn film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gefilmd bij de demo van GBV/WECO in Tiel op 29 september. Je ziet er hier twee stuks.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Happy Copy te Den Haag, op 14 december:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Matige burst. Erg doffe kleuren. Saaie boeketten. Slappe crackling.
Geen aanrader :no:

Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Happy Copy te Den Haag, op 14 december:

movie

Matige burst. Erg doffe kleuren. Saaie boeketten. Slappe crackling.
Geen aanrader :no:

volgens mij is dot ook niet de echte rush hour van weco
de filmpjes die ik op weco zelf heb gezien van dit product lijkt in geen verre weg op deze

bij de weco website:
worden er meer shots gelijk in de lucht geschoten en is het ook niet de hele tijd dezelfde kleur maar ook rood groen en zo en ook een felle knal
en ook mooie boeketten met crackling

Filmpje van weco website
http://www.wecovuurwerk.nl/assortiment/siervuurwerk-multishot-potten/wn340-rush-hour/#tabs-2
wel slechte kwaliteit beeld

zoals ik dat potje van de website heb gezien vindt ik het wel een aanrader voor 18 euro

Nou, als jij je wilt laten leiden door zo'n China filmpje prima. Maar ik laat me liever leiden door een pot uit de werkelijke voorraad die de winkel straks gaat verkopen. En dat is dus de cake die ik tijdens de demo gezien heb!
Mijn film is weldegelijk van de Rush Hour. Meer kan ik er niet van maken :bye:

Ik deel de mening van DarkSoul, dit is gewoon een erg matige cake. Effecten zijn nog wel aardig rond, maar door de matige burst erg klein. Crackling is ook niet best en daardoor zeker niet een aanradar.

Artikelnummer: 7340
Artikelnaam: Rush Hour
Bruto Gewicht: nnb
Netto Kruitgewicht: nnb
Aantal Schoten: 23
Effectomschrijving: 23 schots triple effect batterij. Rode, blauwe, groene kometen met volle effecten in blinkgoud met heftige crackling en harde knal.
Tijdsduur: ca. 30 sec.
Stijghoogte: ca. 40 m
Verpakkingseenheid: 12/1
Richtprijs: €16,50

Mijn film:
+ YouTube Video

Gefilmd bij de demo van GBV/WECO in Tiel op 29 september. Je ziet er hier twee stuks.

Foto:
WN340-small-468x600.jpg

Back
Bovenaan