Run op illegaal vuurwerk ook in Amersfoort

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Sinds bekend is geworden dat de tweede kamer een vuurwerk verbod wil om de zorg te ontlasten is er een ware run onstaat op illegaal vuurwerk. Via een whatsapp bericht heb je binnen een dag je illegale vuurwerk in je bezit. Vanuit het buiteland komen berichten dat de vraag om dit Illegaal vuurwerk nog nooit zo hoog is geweest in nederland. Een toenamen van maar liefst 75%.

https://www.mediagroep-eva.nl/nieuws/illegaal-vuurwerk-ook-in-amersfoort/

Perfect dat dit soort berichten de media halen. Hét bewijs dat een verbod een oliedom plan is, hopelijk krijgen ze dit mee in Den Haag.

Je zou idd denken aub meer van dit soort berichten nu. Maar eerlijk gezegd wordt ik er niet vrolijk van. Ze drammen dat verbod er gewoon door vrees ik. Is het niet rechtsom dan maar linksom.

De ziekenhuizen gaan dan volstromen met mensen die voor het eerst met illegaal vuurwerk gaan spelen en niet weten wat ze doen...verschrikkelijk.

Nog even snel met de dronken hand bijgeproduceerde troep uit Polen en rest Oostblok...brrrr...I wouldn't touch it with a ten foot pole...euh...20 foot pole :D

Er is echt een ware explosie gaande in alle social media verkoop vuurwerkgroepen, als het besluit echt valt gaat nederland overspoeld worden

Laatst bewerkt:
Wel nee man denken jullie nou echt dat er 'ineens' een run is op zwaar vuurwerk? die handel is nu niet ineens gegroeid ik denk dat het een aantal jaar geleden veel meer was maar de media maakt overal weer een sensatie verhaal van.

Nee, denk echt meer vraag...Domme gepeupel denkt dat het legale al verboden ís... En knalvuurwerk was dat al. Dus meer harde knallers killegaal verkoop is zelden rotjes...) en lagere kwaliteit want snellere productie. Meer ongelukken want dombo's met illegaal...

Nee, denk echt meer vraag...Domme gepeupel denkt dat het legale al verboden ís... En knalvuurwerk was dat al. Dus meer harde knallers killegaal verkoop is zelden rotjes...) en lagere kwaliteit want snellere productie. Meer ongelukken want dombo's met illegaal...

Meer vraag zal er zijn ja, maar het aanbod is er niet zoals velen beweren.

Back
Bovenaan