Ruben,s fallas compilatie.

ruben_3

VWC lid
Voor de mensen die het leuk vinden om te zien wat ik nou afgelopen week in Valencia heb gedaan heb ik hier een kleine compilatie gemaakt.
Aangezien ik echt een kneus ben met computers ben ik best trots op het resultaat! Halve dag werk voor 4 minuten film haha.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geniet ervan!!

Nou, zo´n kneus ben je blijkbaar niet hoor. Je compilatie is super, tja daar gaat wel even tijd inzitten. Lekker sfeerbeeld zo en zit goed in elkaar!
Ben benieuwd naar andere filmpjes:)

Tot nu toe het beste sfeer filmpje wat ik ooit gezien heb , vooral de beelden dat je ff jou en anderen filmt maakt het helemaal top ! Is weer eens wat anders :)
Ga zo door !

echt vet:)
ik zie dat je het showtje bij de rotonde bij port de la mar?? heb gefilmd vanaf je hotelkamer? ook leuk om het is vanaf een ander perspectief te kijken:)

Aub kom heel snel met hele shows! wat een sfeer!

vooral avond shows waar je dicht op staat!

Top!

Mooi filmpje. Maar de muziek mag voor mij weggelaten worden. Graag hoor ik alleen het vuurwerk. Dat geeft nog iets meer sfeer.

Hey ruben,

Heb je ook nog leuke stook filmpjes ? Ik vind die vaak evenleuk of zelfs leuker als de show filmpjes :) Ben benieuwd !

Hey Ruben,

Top filmpje gozert! Als ik al die bekende koppen uit hun plaat zie gaan (geloof dat Roog zo'n beetje klaarkomt), gaan de haren weer helemaal overeind te gaan staan! Wat was t weer helemaal top en leuk jullie te leren kennen! zeker volgend jaar weer!!!

Grtz Bauke

Ruben,

Bedankt voor dit top filmpje man.
Wat een geweldige sfeer film, puur genieten dit.

Back
Bovenaan