RTVNOORD POLL

Een landelijk Referendum is de enige poll die ik serieus neem.
Mwaaa daar komt hooguit tussen de 45 en 55 procent opdagen waarbij de tegenstanders gegarandeerd all in zullen gaan....denk niet dat je daar heel veel mee opschiet..

Als je de mensen die voor een verbod zijn qua percentage ieder jaar iets opschroeft in de media polls dan lust ik er ook nog wel een paar. Langzaam maar zeker noemen ze dit. Geloof er niets van bah.

Bij Hvn was aan ongeveer,ik meen,1800 mensen de vraag gesteld over ja dan nee een vuurwerkverbod.
Alsof je daaruit kan halen dat een minieme meerderheid van heel NL voor zou zijn 🤔
Is bovendien de vraag,waar hebben ze de vraag gesteld,in welke plek,bij een bejaardenhuis,allemaal onbekend.
Ik weet wel als je locatie bejaardenhuis is of iets soortgelijks en je gaat het daar vragen,dan vind je zowiezo geen weerspiegeling van de inwoners van NL daar.
Alleen oudere mensen die graag azijnzeiken,en niks leuk vinden behalve wat ze zelf leuk vinden.
Kortom wederom een halfbakken poll,en daarmee dus ook een halfbakken artikel van rtvnoord als ze zich mede daar op staven 😂

Back
Bovenaan