Rtl nieuws Leugens, Fake News alert.

Sirens

VWC lid
Ik zit net rtl nieuws te kijken.

Heel veel onwaarheden over vuurwerk. 1 leugen sprong er echter uit.

In een schuur werd 800 kilo illegaal vuurwerk gevonden ' dat had de heleboel kunnen wegvagen, beelden van Enschede erachteraan. In Enschede lag 900 kilo van dit vuurwerk'

Ik snap dat er propaganda gedraaid moet worden maar dit kan toch niet? Dit zijn chinese propaganda praktijken!

Daarna deed die marionet van een Diederik Jekel er nog een schepje bovenop met leugens in RTL Boulevard.
Die oliebol lult altijd in het straatje van de overheid...

Laatst bewerkt:
Ja dat stukje van Gommers hadden ze mooi geknipt zoals het hun uitkwam. Het heeft lang geduurd voordat ze dit anders geframed hebben. Zo doorzichtig allemaal.

Klacht indienen kun je hier: https://www.rvdj.nl/

Nah, dat gaat m niet worden. Als eerste wordt er genoemd:
Om een klacht behandeld te krijgen moet een indiener wel rechtstreeks belanghebbende zijn. Daarvan is sprake als de klager direct betrokken is bij de gewraakte publicatie en door die publicatie persoonlijk in zijn belang is geschaad.
https://www.rvdj.nl/procedure

Echt stuitend die vergelijking.
Wat ik oa ook storend vond is dat rtl nieuws de dag nadat Gommers bij Beau had gezeten hij door hun werd weggezet als De ex-instagram sidekick van Famke Louise, of iets in die strekking.

Het is de beeldvorming die het doet en daar zijn ze goed in.

Tjemig niet normaal !!
Laat die knakker daar nu een astronaut van Lesli zien zonder lont ?
Ik heb Diederik Jekel niet gezien, waar ging dat over ?

Daarna deed die marionet van een Diederik Jekel er nog een schepje bovenop met leugens in Editie NL.
Die oliebol lult altijd in het straatje van de overheid...
Jekel? bedoeld Gommers neem ik aan? Jekel ken ik en die verteld niet zo snel leugens

Meestal ben ik vrij sceptisch als ik iemand "fake nieuws" zie roepen maar dit slaat echt alles.
Heb nog nooit zo veel onzin per minuut hoeven verwerken.

Ga direct een klacht indien bij de link hierboven en bij RTL zelf

waar ergens is die te zien? Ik zie alleen maar de slechtste explosieven expert van Nederland en een politieagent
Foutje net, het was niet in Editie NL maar in RTL Boulevard.
Voor mij één pot nat, maar mijn vrouw wist het verschil. :D

Vind dit ook echt schandalig, een bom zonder lont is gewoon een rotje uit 199...dit is wel heel bizar!

Tja bij dit soort dingen merken wij dat ze liegen omdat wij kennis van dit onderwerp hebben. Ik durf te wedden dat ze ook liegen over onderwerpen waar wij de kennis niet van bezitten.

Back
Bovenaan