Royal fireworks op naar het succes van 2013........

RF JEROEN

VWC lid
Lieve lezers, Freaks, Winkeliers en iedereen die in ons geintereseerd zijn.

Wij willen jullie bedanken voor het afgelopen jaar met de opbouwende feedback en alle ongezouten kritieken waardoor we het Royal Fireworks vuurwerk naar een niveau hebben kunnen tillen van waar we nu zitten.

Voor het seizoen 2013 zijn we al geruime tijd bezig. we willen ook in 2013 jullie visie vragen en meenemen in onze ontwikkeling naar mooi kwalitatief vuurwerk.

Na het succes van de Garden of Eden, Royal Thunder Smoke en alle andere beauty's die we dit jaar op de markt hebben gezet willen we als Royal Fireworks het in 2013 op de zelfde voet doen al dan niet nog beter.

We hopen dat jullie, jullie mening blijven willen geven over wat we kunnen meenemen in de nieuwe items voor 2013. Stuur ons jullie ideeen naar [email protected] dan kunnen we er iets mee doen.

Hou ons in de gaten, we kunnen jullie wel beloven dat 2013 een SPETTEREND jaar gaat worden ook omdat Royal Fireworks dan 5 jaar bestaat.

Kortom we hebben een jaar lang feest en dat zullen we vieren met mooi vuurwerk!

Voor nu iedereen een goed uiteinde en denk eraan VUURWERK steek je NUCHTER af! Voorkom ellende en ongelukken dat is het allemaal niet waard!

Tot volgend jaar maar weer, wij gaan de laatste winkeliers bevoorraden en dan ons focussen op onze nieuwjaars show die we nog moeten opbouwen!

Dank Allen.

Team Royal Fireworks Nederland BV

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Wil ik alvast een posetieve reactie plus kritiek plaatsen.

Echter was ik bij de Demo behoorlijk teleur gesteld in jullie producten..
Dat kwam mede omdat ik een paar weken daar voor een demo van de concurent had gezien met (achter af) alleen maar samples.

Nu ik diverse Real winkeliers product demo's heb gezien moet ik concluderen dat Royal vaak boven menig ander merk uit springt.
Vooral jullie kleuren zijn ongekent helder!.
En kwa combi cake's winnen jullie het tog echt van de concurenten.

Wat you see is wat you get!!!
En dat is volgens mij nu juist de kracht achter royal!!
Geen china samples maar echte producten.

Tog vond ik veel cakes erg standaart...
Maar toen kwam de Thunder smoke en de Galaxy lijn!
Daar mee laten jullie duidelijk zien dat de orginaliteit er tog echt nog in zit!

Ik zou zeggen brij nog maar even door op orginaliteit,, en jullie zitten weer boven aan in de top 3!!

Heel het team van Royal Fireworks alvast een heel goed en mooi en gezond 2013!
En ga zo door!.
Bedankt voor jullie mooie bij dragen voor de nederlanse markt!

Groets 3xh

Allereerst,ik ben super te vreden dit jaar over royal.
Op de demo's die ik heb meegemaakt sprongen jullie er elke keer boven uit.
De nieuwe artikelen hadden goede bursts, en vielen goed op.
Ook vind ik de prijs-kwaliteit erg constant blijvend.
Mijn collectie bestaat dit jaar voor zeker 50% uit royal producten.
De Garden of eden vond ik niet spectaculair op de eerste demo, maar naar meerdere films gezien te hebben was ik toch overtuigd dat dit een mooie bak was!
Ook de thunder flower cake was mij vanaf de eerste dag opgevallen, terwijl hij eigenlijk nog te weinig aandacht heeft gekregen, ik denk dat na deze oud en nieuw Iedereen erg blij zal zijn met dit product. mits deze zo presteerd als op de demo's.
Ook het china by night pakket is in mijnn ogen goed verbeterd, helaas is er nog weinig beeld materiaal, maar dat gaat er zeker wel komen.
Uiteraard wens ik de mensen van royal ook veel goeds toe in het nieuwe jaar.
Jullie krijgen van mij een feedback over de artikelen na oud en nieuw.

Mvg Koen.

Stuur ons mails over de effecten! [email protected]
Echter het blijft n complex iets om in china de effecten zo te combineren, wat dat betreft, chinezen zijn net mensen en gaan ook moeilijk doen als we teveel van ze vragen hihi

FIjne dag

Een mooie pijlen zet van royal zou mooi zijn, Gewoon 40 grams 10 pijlen simpel efect maar groot en een leuke Burst. Voor net als de lighyear en rubro pijlen 30 euro. Verder zou een soort cake als The fan van vuurwerk visie ook mooi zijn maar dan gewoon 500 grams. Voor de rest moet ik wat langer naar denken haha,

Ik was dit jaar ook helemaal tevreden over de producten. Zeker de royal thunder smoke is een erg leuk product. Als jullie daar nog de fout van te laat knallende bombettes uit kunnen halen zou die helemaal perfect zijn. (alhoewel ik zelf niet weet in hoeverre dat ingewikkeld is met een smoke tail)

En nadat nu voor de 2e keer op rij de cruise rockets zo slecht presteren zou ik echt blij zijn als jullie zoiets op de markt kunnen zetten, 3 traps of 1 enkele fluit, als die maar hard is en hoog gaat.
Denk dat je met zulke pijlen ook een gat in de markt kan vullen.

Heb ooit eens de cake multiflower van jullie mogen aanschouwen,met de huidige wetgeving moet deze ook in de consumentenlijn kunnen passen,mischien iets kortere uitvoering?
Maar dit was een super sierlijke cake.
Mocht deze er komen heb je bij deze al paar karton verkocht:D
Hier het filmpje van deze beauty!!!

Was een mooi jaar met jullie producten, ben benieuwd waar jullie dit jaar mee gaan komen:)

mail gestuurd voor de "thunder smoke cake" :idea:

Row1: van links naar rechts: paars, groen, rood, paars, groen
Row2: van rechts naar links: rood, paars groen, rood, paars
Row3: van links naar rechts: groen, rood, paars, groen, rood
Row4: FAN paars ( alle 5 tegelijk )
Row5: FAN groen ( alle 5 tegelijk )
Row6: FAN rood ( alle 5 tegelijk )

Een kleinere doorlontbak zou ik wel leuk vinden, aangezien de garden of eden vrij prijzig is :D

en nog meer ideetjes gemaild:

2" mine cakes ( assortiment fluit/knal/color)
2" single shots ( fluit mine to silver tail, silver glittering mine to silver tail with silver tip )

Jeroen, bedankt voor alle info en begeleiding die je hebt gegeven over de RF producten. Dit jaar 5 jarig bestaan vieren, tjee dat is eigenlijk nog maar heel kort, en dan dit bereiken is natuurlijk een prestatie die ongekent is. Nu vasthouden en dat gaat lukken, want er is wederzijdse intresse!

Ik zou een product willen zien die vol staat met kleuren, drwars door elkaar, in hoge snelheid en die natuurlijk het liefst zo lang mogelijk blijven hangen!

Ik hoop dat de Fire Flower dit jaar weer in productie gaat. En idd een box die spectakulair is niet te groot en toegangkelijker in aanschafprijs.

Persoonlijk was voor mij Sun and Planet,de meest kleurrijke cake van 2012! Heb helaas de oh zo mooie Garden of Eden,niet mee kunnen maken. Puntje van kritiek,in de vorm van een tip. Is al verstuurd,via de mail. Samen met wat ideeën. Sinds 2009 aardig hooked aan Royal,hahah. Voor mij nog steeds,het perfecte merk. Ook mede dankzij die mooie workshop toen,:) Maar vooral,omdat ze zichzelf blijven. Geen toeters en bellen,:) Ik zou zeggen,ga door zoals julie gewend zijn. Daar genieten wij,het meest van.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het omgekeerde druppeleffect (t/m 15 sec) aan het begin van de fontein gebruiken in een fontein.
Eventueel overgaand in crackling of goudfontein met blink.

Dit product van Weco is net iets meer dan 100 gram. Dus met de helft van dit product kan je een zeer leuke fontein neerzetten. Zorg dat de prijs 5,- is (gelijkend aan de Thiera uit China Red) en je hebt een uitbreiding voor je FU lijn. En er is een afzetmarkt voor.

Ik zou graag een 36s of zelfs 49s blokje zien met het crhy crackling welke in het laatse blokje van de Garden of eden zat. Vond het erg goede en felle chry crackling met grote spreiding.

Laatst bewerkt:
Ik zou graag een 36s of zelfs 49s blokje zien met het crhy crackling welke in het laatse blokje van de Garden of eden zat. Vond het erg goede en felle chry crackling met grote spreding.

Helemaal mee eens! We missen in NL een goede crackling chry bak. Wat een heerlijke finale was dat in de garden of eden :D. Als ze met een 36 of 49sh variant komen, met alleen die grote crackling wolken en ckrackling mines....dan bestel ik per direct een karton.

Back
Bovenaan