Royal Fireworks Nieuws 2013

RF JEROEN

VWC lid
Beste Freaks,

We willen jullie ondanks dit Kl... nieuws toch ervan op de hoogte brengen.

Via deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van zeer vervelend nieuws dat wij afgelopen nacht uit China hebben gekregen. Vanwege de hete zomer in China waren de vuurwerkfabrieken 7,5 week gesloten. Door deze productie stop zijn de vele orders die verwerkt worden voor Europa vertraagt.
Omdat er nu slechts 3 rederijen zijn die nog vuurwerk verschepen naar Europa is het voor ons helaas niet mogelijk de laatste 2 containers op tijd naar Nederland te krijgen. Door dit ongemak zijn dit jaar een aantal artikelen niet leverbaar. Hieronder bevinden zich helaas ook een aantal nieuwe artikelen.
De volgende nieuwe artikelen kunnen dit jaar niet geleverd worden:
RFC141300 Horizon of Holland
RFC141302 Confusion
RFC141303 Earth Move
RFC141305 Lucky Angels
RFC141308 Freestyle
RFC141312 Royal Artillery
RFC 141255 Deep Space
RFC 141256 Incredible Venus
En van de volgende artikelen missen we dit jaar de nieuwe voorraad:

RFC141109 Fireworks for All
RFC141110 Solid Stone
RFC141111 Vuurwerk met een Kroon
RFC1468-A Perfect Harmony

We zijn het hele jaar in de weer geweest om alles tip top in orde te krijgen voor dit seizoen. Helaas hebben we nu te maken met overmacht. Bij deze willen wij onze excuses aanbieden voor dit ongemak en we hopen dat u begrip heeft voor de situatie.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan staan wij u graag te woord via e-mail of telefoon.

Met vriendelijke groet,
Team Royal Fireworks

Ai dat is erg vervelend nieuws,maar goed daar kan je niks tegen doen helaas en voor jullie is dit ook een zware domper natuurlijk.:shocked:

Erg vervelend dat deze producten niet binnen zullen komen! Hier had ik wel al wat van besteld

Hmm minder fijn nieuws inderdaad. :shocked:
Maar thanks voor het melden, dat siert jullie als importeur! Lekker die korte lijntjes naar de klant via VWC.

Zijn de genoemde artikelen overigens álle niet geleverde producten? Ik zie namelijk de Garden of Eden er bijvoorbeeld niet bij staan. Kan ik dan aannemen dat dus de rest van jullie assortiment wel gewoon beschikbaar zal zijn de komende twee maanden?

ahhh neeeeeeeeeeee

Ik zat echt te wachten op die veelbelovende cakes, horizon of holland, lucky angels, freestyle. Die zagen er echt goed uit! Toch een aanzienlijk deel nieuwe cakes niet te leveren. Erg jammer! En weer de galaxy collection :(
Uiteraard supergoed dat jullie de informatie nu al delen zodat we er rekening mee kunnen houden ;-)

[edit] @ Jeroen, de overige cakes zijn/komen allemaal wel binnen?

PHP:
Ach er is nog keuze genoeg. Wel jammer natuurlijk. Niet op tijd betekend natuurlijk een mooie voorraad voor volgend jaar.

Zit de gehele voorraad van al die producten in 2 containers? Erg zonde zeg! Thanks voor het melden, nu kunnen we er als freak zijnde nog op inspelen en komen we niet voor verrassingen te staan de 28ste van december!

Dat is zeer jammer. Ik heb net enkele producten van bovenstaande lijst besteld, ik heb er al voor betaald.

Hoe wordt dit dan opgelost?

Dat is zeer jammer. Ik heb net enkele producten van bovenstaande lijst besteld, ik heb er al voor betaald.

Hoe wordt dit dan opgelost?

Het beste is dat met de betreffende te overleggen. Hij kan eventueel in overleg met je een ander product leveren voor het bedrag of misschien wel terugstorten?

Balen! Had de cake Lucky Angels en Horizon of Holland graag gehad... Maar daar doe je niets aan. Wel top dat jullie ons zo snel op de hoogte brengen!

Hier kun je natuurlijk nix aan doen dit is echt overmacht. Erg jammer dit, uiteraard voor de freaks maar voor Royal zelf is dit natuurlijk ook een drama. Hopen dat voor iedereen een passende oplossing kan worden gevonden...

ik begrijp het niet zo als je op 30 aug iets nieuws laats zien en ook in de web shops laat plaatsen dan kijk je toch eerder of je het wel kan leveren of zie je dat dan verkeert die hete zomer heb je dan ook al last van maar ja we gaan weer wat anders zoeken voor me show

Evolution items komen gewoon naar NL.
Verder verwacht ik aan wat ik zo in de wandelgangen hoor een tekort aan single shots en 100k

gr

ik begrijp het niet zo als je op 30 aug iets nieuws laats zien en ook in de web shops laat plaatsen dan kijk je toch eerder of je het wel kan leveren of zie je dat dan verkeert die hete zomer heb je dan ook al last van maar ja we gaan weer wat anders zoeken voor me show

Wat moet je dan kerel? Daar ga je toch niet vanuit? Dit heet overmacht, natuurlijk wil je dat er zoveel mogelijk hier naar Nederland komt. Als winkel ga je er vanuit dat een importeur levert en dan mag je het toch neerzetten? Als het dan niet doorgaat door zoiets dan is dat gewoon jammer.
greetzz

Back
Bovenaan