Royal Fireworks assortiment 2012

Bij ons bezoek de laatste keer hebben wij al wat filmpjes mogen aanschouwen en die waar erg goed te noemen. Ik denk dat de nieuwe producten van Royal zeker ook weer in de smaak zullen vallen...dus wacht gewoon even af.

Daarbij is er zeker wel interactie met Royal op de site hoor. Soms is men echter gewoon druk met wat andere zaken. Ook dit zal weer goedkomen hoor. Neem dat maar van me aan :D

Hey Royal, bedankt voor het online zetten van de Chinafilms van nieuwe producten terwijl de demobezoekers op weg zijn naar de demo. Zo hebben wij thuisblijvers ze als goedmakertje eigenlijk nóg eerder gezien :D Top!

Tot nu toe vind ik het niet zo bijzonder.
Het lijkt wel of de oude kern van royal verdwenen is.
Ik ben tot nu toe niet echt onder de indruk van Royal Fireworks.
Zoveel beter is het ook weer niet.

Royal en Rubro blijven gewoon het beste. Dat is onderhand wel duidelijk.

Prijzen, voor ieder wat wils, de 1 heeft een groter budget, dus die zal die grotere potten kopen.
Goeie budgetpotten waren er nog niet zoveel bij Royal, dus die zijn er nu.

Want de potten van voorgaande jaren zijn nog gewoon helemaal top.

Gzd royal

Royal en Rubro blijven gewoon het beste. Dat is onderhand wel duidelijk.

Prijzen, voor ieder wat wils, de 1 heeft een groter budget, dus die zal die grotere potten kopen.
Goeie budgetpotten waren er nog niet zoveel bij Royal, dus die zijn er nu.

Want de potten van voorgaande jaren zijn nog gewoon helemaal top.

Gzd royal

Allemaal mooi en aardig, maar dit zegt nog niets over het assortiment van 2012.
De budgetcakes zijn wel leuk, maar waar je je dan vooral mee kan onderscheiden, is die eigen manier van 25 gram per tube benutten. En als dit dan zo'n ontzettend dikke demo moest zijn en als Royal dan overal plaatst 'niet de enige wel de betere' en ik het dan niet terug zie, is het voor mij een domper.

Natuurlijk heeft Royal Fireworks goede producten, ik heb het zelf ervaren met de jaarwisselingen, maar toch valt het mij tegen.
Waar de concurrent hoge ogen gooit bij een demo met 'prof' doorlont-dozen, maximaal gevulde tubes, sterke en goedkope cakes, doet Royal dit helaas niet.

Allemaal mooi en aardig, maar dit zegt nog niets over het assortiment van 2012.
De budgetcakes zijn wel leuk, maar waar je je dan vooral mee kan onderscheiden, is die eigen manier van 25 gram per tube benutten. En als dit dan zo'n ontzettend dikke demo moest zijn en als Royal dan overal plaatst 'niet de enige wel de betere' en ik het dan niet terug zie, is het voor mij een domper.

Natuurlijk heeft Royal Fireworks goede producten, ik heb het zelf ervaren met de jaarwisselingen, maar toch valt het mij tegen.
Waar de concurrent hoge ogen gooit bij een demo met 'prof' doorlont-dozen, maximaal gevulde tubes, sterke en goedkope cakes, doet Royal dit helaas niet.

de concurrent schiet 3 potten tegelijk, en dan is het maar de vraag of het geen samples zijn.
Want komop, een siercake die harder knalt als de hardste knalcake van NL?
Daar zet ik mijn vraagtekens bij. Een beetje te mooi om waar te zijn.

Ik ben nu ook niet Royal aan het beschermen ofziets.

Je hebt gelijk dat de concurrent met meerdere tegelijk schiet en dat is ook iets waar Royal wel sterk in durft te staan, maar de concurrent heeft tot nu toe wel met zijn producten het altijd waar gemaakt.
Laten we gewoon eerlijk zijn, lopen roepen dat je de betere bent en dan vervolgens niet te weten onderscheiden in het beter zijn, is wel een gefaalde poging.
Ik ben Royal verder niet aan het afzeiken, ik ben wel mijn kritische mening aan het delen.
En die deel ik bij elke importeur, gewoon omdat het als het goed is mag in ons land.

Waarom is het hier eigenlijk Royal vs. Rubro? Er zijn meer importeurs. Hier op t forum is er elk jaar 1 importeur waarmee alles wordt vergeleken. In het verleden bv. Marijn en wolff nu Rubro.
Iedere importeur doet zijn eigen ding met een eigen fabriek en een demo in hun stijl(bv. samples gebruiken, meerdere posten of gewoon de productie per stuk schieten).
Totaal verschillende producten met elkaar vergelijken vind ik een beetje krom. Als je nou dezelfde effecten vergelijkt per importeur zit er nog wat in. Een appel en een peer zijn ook niet hetzelfde.
Een slogan moet je ook niet te serieus nemen, Albert Heijn zegt ook dat ze goedkope producten hebben, terwijl ze de duurste supermarkt van het land zijn.

Waarom is het hier eigenlijk Royal vs. Rubro? Er zijn meer importeurs. Hier op t forum is er elk jaar 1 importeur waarmee alles wordt vergeleken. In het verleden bv. Marijn en wolff nu Rubro.
Iedere importeur doet zijn eigen ding met een eigen fabriek en een demo in hun stijl(bv. samples gebruiken, meerdere posten of gewoon de productie per stuk schieten).
Totaal verschillende producten met elkaar vergelijken vind ik een beetje krom. Als je nou dezelfde effecten vergelijkt per importeur zit er nog wat in. Een appel en een peer zijn ook niet hetzelfde.
Een slogan moet je ook niet te serieus nemen, Albert Heijn zegt ook dat ze goedkope producten hebben, terwijl ze de duurste supermarkt van het land zijn.

Rubro heb ik niet genoemd, dat maak jij er van haha, maar het is inderdaad wel een importeur die even laat zien hoe het wel kan. Het optimaal gebruik maken van de wetgeving. Het was puur een voorbeeld, ik kon ook Broekhoff in gedachten hebben.
Ik heb ook respect voor de manier hoe Royal het doet met het demo schieten, daar hoor je mij ook niet over klagen.
Even over die slogan, hij is misschien niet zo serieus te nemen, maar je faalt toch behoorlijk als je het dan niet kan waarmaken.
Zie de China films en zie de Nederlandse demo films, dat scheelt toch in uitwerking, jammer vind ik dat.
Per effect lopen te vergelijken, dan kunnen we de importeurs nooit beoordelen.
Ik vind gewoon: Royal heeft niet genoeg onderscheid kunnen maken dit jaar in producten met 25 gram per tube cakes, cakes zien er niet zo uit als op China films en prijs is op zich nog wel oké.
Royal kan beter en ik hoop dan ook dat ze de volgende keer meer eruit halen en beter laten zien.

Een vraag: Wanneer kunnen wij de info,over de 25 en 50 per tube cake,s verwachten? Ik vraag dit,omdat ik bij mijn dealer tot 30 november,aan de freak actie mee kan doen. Weet dat er in december een demo is,maar wil er zelf graag optijd mee zijn!

Rubro heb ik niet genoemd, dat maak jij er van haha, maar het is inderdaad wel een importeur die even laat zien hoe het wel kan. Het optimaal gebruik maken van de wetgeving. Het was puur een voorbeeld, ik kon ook Broekhoff in gedachten hebben.
Ik heb ook respect voor de manier hoe Royal het doet met het demo schieten, daar hoor je mij ook niet over klagen.
Even over die slogan, hij is misschien niet zo serieus te nemen, maar je faalt toch behoorlijk als je het dan niet kan waarmaken.
Zie de China films en zie de Nederlandse demo films, dat scheelt toch in uitwerking, jammer vind ik dat.
Per effect lopen te vergelijken, dan kunnen we de importeurs nooit beoordelen.
Ik vind gewoon: Royal heeft niet genoeg onderscheid kunnen maken dit jaar in producten met 25 gram per tube cakes, cakes zien er niet zo uit als op China films en prijs is op zich nog wel oké.
Royal kan beter en ik hoop dan ook dat ze de volgende keer meer eruit halen en beter laten zien.

Je quote begon met Rubro. Ik snap wat je bedoeld ja. Ik denk dat Royal zelf best baalt dat de 25 gram producten er nog niet waren voor de demo en dat er veel verwacht word met een afteltopic vooraf. China films publiceren blijft ook altijd riskant. Ik ben wel van mening dat de nieuw geschoten producten een prima aanvulling zijn op het huidige assortiment.

Back
Bovenaan