Royal Artillery

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnaam: Royal Artillery
Bruto Gewicht:...
Netto Kruitgewicht:32 gram/stuk
Aantal Schoten: 2x1
Effectomschrijving: Royal Artillery: Red glitter tail to golden crown w/white strobe
Royal Artillery 2: Blue mine to red glitter tail

Tijdsduur:...
Stijghoogte:...
Richtprijs: €9,95

RFC1-3d.png

Laatst bewerkt door een moderator:
De prijs zit me nog even tegen om deze aan te schaffen. Bij Katan heb ik 8 Bigshots voor 19 euro. Die is dan toch interessanter. Deze heb ik al live mee mogen maken en zijn echt niet verkeerd.

Het effect is wel mooier als bij Katan maar de prijs is echt wat te hoog. Waarom ook geen maximale lading?

Waarom ook geen maximale lading?

Heeft dit niet te maken, met cat 3.
Ik bedoel, als ze maximaal gevuld zijn komen ze toch in Cat 3?
En omdat de Nederlandse overheid, het makkelijker kunnen we het niet maken, wel moeilijker beleid hanteerd wat vuurwerk regelgeving betreft.
En daarom consumenten geen Cat 3 vuurwerk mogen afsteken...

Welke cat het dan ook is, t maakt me niet uit maar deze wil ik ook gewoon uitproberen al is het alleen maar om het effekt wat ik op het filmpje zie. Ok prijs is beetje hoog maar wil ze gewoon hebben dit jaar....:p

Cat 3 singleshots zijn wel degelijk toegestaan, alleen dan weer met 2 gram flash/10 gram BP in plaats van 4 gram (8 gram nitraatflash) of 20 gram BP.

als cat 3 singleshots zijn toegestaan onder die voorwaarde, kan dit dan ook worden toegestaan in cakes onder de noemer, cakes bestaande uit enkelshotsbuizen? of gebeurt dit al.
greetzz
Ps: Misschien wat offtopic maar ik ben wel ff benieuwd

als cat 3 singleshots zijn toegestaan onder die voorwaarde, kan dit dan ook worden toegestaan in cakes onder de noemer, cakes bestaande uit enkelshotsbuizen? of gebeurt dit al.
greetzz
Ps: Misschien wat offtopic maar ik ben wel ff benieuwd

Nee. Cat 3 shots maken de cake/combinatie Cat 3 en dat mag niet.

Bij de 2e omschrijving staat: "blue mine to red glitter tail." Is dat alles of geeft hij ook gewoon een burst + effect? Vind namelijk 5 euro een beetje veel voor alleen een mine en tail..

Bij de 2e omschrijving staat: "blue mine to red glitter tail." Is dat alles of geeft hij ook gewoon een burst + effect? Vind namelijk 5 euro een beetje veel voor alleen een mine en tail..

Bij de eerste staat toch ook geen burst? Heb je het filmpje hierboven wel bekeken...

Van de tail is geen film maar met 30+ gram kan je best een mooie tail maken in 1.5 inch. Er zijn ook 2 inch tails die 5 euro per stuk kosten. Het is dus de vraag wat je het zelf waard vind.

Bij de eerste staat toch ook geen burst? Heb je het filmpje hierboven wel bekeken...

tuurlijk heb ik het filmpje bekeken, maar dat is, zoals in de titel van het filmpje staat, van het 2013 product wat niet op de markt kwam. verder zijn het 2 dezelfde effecten, en ik zie daar geen blue mine. heb jij het filmpje wel bekeken?

en bovendien kun je zelf concluderen dat de overgang van een Red glitter tail naar een golden crown w/white strobe via een burst plaats vind en de 2e omschrijving kwam niet verder dan de glitter tail.:bye:

Tja, als je er naast zit moet je ook mans genoeg zijn om je mond open te trekken dus:

Excuus Hendje Contentje, ik heb inmiddels begrepen dat de 2e versie toch echt alleen een dikke mine is. Wel een hele mooie mine maar dus inderdaad zonder burst!

Back
Bovenaan