Rotterdam 26-04-2014

mikeole

VWC lid
Stad/dorp: Rotterdam
Datum: 26-04-2014
Tijdstip: Tussen 21.30 en 22.30
Schietbedrijf: Katan
Max. kaliber: Shells, cakeboxen
Bijzonderheden: ...

Mensen die klagen over dat consumentenvuurwerk weinig standaardeffecten heeft, te gemixt en/of chaotisch zijn, zouden de blokjes uit deze show eens goed moeten bekijken. Soldiers of Fortune, Big Trouble, Godzilla, de salutebakjes. Van een flinke afstand doen deze het gewoon goed.

Over de shells geldt hetzelfde. Erg standaard. Qua diversiteit heb ik Katan betere shows zien schieten, duur was nu echter wel iets langer dan de voorgaande keren. Leuk als het een 15 min fietsen is of je in de buurt woont, kom je van verder dan kan ik mij voorstellen dat het als tegenvallend wordt beschouwd.

Mensen die klagen over dat consumentenvuurwerk weinig standaardeffecten heeft, te gemixt en/of chaotisch zijn, zouden de blokjes uit deze show eens goed moeten bekijken. Soldiers of Fortune, Big Trouble, Godzilla

Mee eens, vond het consumenten gedeelte een stuk interessanter dan het profspul.

Leuk als het een 15 min fietsen is of je in de buurt woont, kom je van verder dan kan ik mij voorstellen dat het als tegenvallend wordt beschouwd.

Misschien hadden wij er teveel van verwacht maar mijn zoons, Stefan en ik waren toch wel teleurgesteld met wat ons werd voorgeschoteld. Gelukkig maakte de burgerking op de terugweg nog een hoop goed :)

Vanaf 30 mei eindelijk ons eigen prof vuurwerk vanuit china binnen.

Torr weet uit welke fabriek....heheheh

Ben benieuwd met watvoor prof spul Ronny dan komt, want er zijn al behoorlijk goede 2,5inch en grotere.

Ben ook wel benieuwd nu ja.
Vorig jaar koninginnedag 2013 een hele mooie show gebouwd met Katan met goede en wat meer bijzondere shells, lijkt me moeilijk te overtreffen:)

Brengt me toch bij mijn vraag die al even door me hoofd gaat en ik even kwijt moet:
Wat is er gebeurd tussen de 2013 en de 2014 show? Zie een behoorlijk verschil...

Ik was behoorlijk onder de indruk van de meeste cakeboxen en shells in China.
Het komt ook niet van de 1e de beste fabriek af.

Ben ook wel benieuwd nu ja.
Vorig jaar koninginnedag 2013 een hele mooie show gebouwd met Katan met goede en wat meer bijzondere shells, lijkt me moeilijk te overtreffen:)

Brengt me toch bij mijn vraag die al even door me hoofd gaat en ik even kwijt moet:
Wat is er gebeurd tussen de 2013 en de 2014 show? Zie een behoorlijk verschil...
Voorraad leveranciers met CE gekeurde shells etc. Daarom dit jaar eigen import, en daarbij is zeer goed gekeken naar de kwaliteit.

Back
Bovenaan