Rotterdam 07-09-2013

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Rotterdam
Datum: 7 September 2013
Tijdstip: 22:30
Schietbedrijf: Xena Vuurwerk
Wat: Professioneel vuurwerk
Bijzonderheden: Wereld Havendagen 2013

Ga hier soieso weer heen, toch wel een must hoor, zeker als je er niet te ver vandaan woont.
Je voelt de salutes door je lichaam dreunen als je daar staat, weerkaatst ook lekker tussen de gebouwen daar in de buurt, ben benieuwd of Xena weer een topshow neerzet net als voorgaande jaren :D

Jwtjuh :bye:

Ik ben er ook weer bij dit jaar. Moet wel zeggen dat de shows met het jaar minder worden. Paar jaar terug nog een super dikke salute finale. Die heb ik nu al 3 jaar moeten missen.

Ik ga er dit jaar ook weer heen, vorig jaar was ik er ook heen geweest met een vriend en toen zelfs ook nog even op de meeting geweest.

Dat hangt er vanaf wat je wilt. Als je bij de meeting op zuid wilt zijn, kan ga je eerst naar het Buizenpark en loop je vanaf daar de loopbrug over richting de kade van de Wilhelminapier.

De hoofdzijde waar men zich tijdens de wereldhavendagen op richt, is de boulevard aan de noordkant. Daar kunnen ook beduidend meer mensen zich verzamelen. Ponton ligt ook dichterbij de noordkant, dan bij de zuidkant. Faciliteiten als eten, drinken en toiletten tref je hier aan.

Filmen is vanaf de zuidkant makkelijker, mede doordat de afstand iets groter is en doordat het aan de noordkant flink drukker is.

Dan heb je nog de optie om op de Erasmusbrug te gaan staan. Vanaf daar sta je hoger en heb je vanaf de zijkant gezien een goed zicht. Shapes zijn vanuit die hoek minder mooi te zien. Hier geldt: vroeg aanwezig zijn, want het kan meters dik staan.

Dat hangt er vanaf wat je wilt. Als je bij de meeting op zuid wilt zijn, kan ga je eerst naar het Buizenpark en loop je vanaf daar de loopbrug over richting de kade van de Wilhelminapier.

De hoofdzijde waar men zich tijdens de wereldhavendagen op richt, is de boulevard aan de noordkant. Daar kunnen ook beduidend meer mensen zich verzamelen. Ponton ligt ook dichterbij de noordkant, dan bij de zuidkant. Faciliteiten als eten, drinken en toiletten tref je hier aan.

Filmen is vanaf de zuidkant makkelijker, mede doordat de afstand iets groter is en doordat het aan de noordkant flink drukker is.

Dan heb je nog de optie om op de Erasmusbrug te gaan staan. Vanaf daar sta je hoger en heb je vanaf de zijkant gezien een goed zicht. Shapes zijn vanuit die hoek minder mooi te zien. Hier geldt: vroeg aanwezig zijn, want het kan meters dik staan.

Waar hang jij morgen uit dan :p ?

leuk showtje :) en als je dit nog leest :D @ greenyway nog bedankt voor het tussenlaten van die zwarte clio :P , inschattings foutje :P

Hele mooie show van Xena vuurwerk, mooi op muziek.
En topkwaliteit vuurwerk van hele bekende merken in europa.

En de hoogmoedjes in de finale deden goed hun werk:)

Hier mijn film, met wat fragmenten vooraf de show.
En de show zelf natuurlijk, stond dichtbij de boxen. Dus muziek is ook goed te horen.

Enjoy :)

http://www.youtube.com/watch?v=AGF4lFXt3Wg

Kijk even men oude films terug, mis echt de salutefinale uit 2008:p

Back
Bovenaan