Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net als de afgelopen jaren ben ik er ook weer bij, gewapend met camera en statief.
Dat hangt er vanaf wat je wilt. Als je bij de meeting op zuid wilt zijn, kan ga je eerst naar het Buizenpark en loop je vanaf daar de loopbrug over richting de kade van de Wilhelminapier.
De hoofdzijde waar men zich tijdens de wereldhavendagen op richt, is de boulevard aan de noordkant. Daar kunnen ook beduidend meer mensen zich verzamelen. Ponton ligt ook dichterbij de noordkant, dan bij de zuidkant. Faciliteiten als eten, drinken en toiletten tref je hier aan.
Filmen is vanaf de zuidkant makkelijker, mede doordat de afstand iets groter is en doordat het aan de noordkant flink drukker is.
Dan heb je nog de optie om op de Erasmusbrug te gaan staan. Vanaf daar sta je hoger en heb je vanaf de zijkant gezien een goed zicht. Shapes zijn vanuit die hoek minder mooi te zien. Hier geldt: vroeg aanwezig zijn, want het kan meters dik staan.
Ik sluit me hier volledig bij aan, prachtig showtje gezien, klasse weer Xena!Hele mooie show van Xena vuurwerk, mooi op muziek.
En topkwaliteit vuurwerk van hele bekende merken in europa.
Leuke show op de parkeerboete na![]()