Rodenburg Home & Garden

Rijkstraatweg 11
2628 GZ Delft
T 015 257 0625

Website: http://www.delft.vuurwerkexpert.nl/

We sluiten dit jaar af met een knal!
Doordat onze vuurwerkbunkers leeg
moeten kunnen wij dit jaar met extreem
grote kortingen vuurwerk verkopen!
Een deel staat op onze webshop en
natuurlijk in onze winkel.
Voor alles geldt: op=op. Wees er dus op tijd
bij, want dit is je kans om voordelig
vuurwerk in te slaan dit jaar!

Hierbij de folder!

[video]file:///C:/Users/Pim/Downloads/vuurwerk%20delft%20poster%20folder%202015%20klein% 20opgeslagen%20(1).pdf[/video]

Lawinebom

Rodenburg stopt met het verkopen van vuurwerk,
ze stoppen omdat ze heel erg veel dieren en dieren artikelen verkopen dit zijn natuurlijke tegenstrijdige artikelen.

Lawinebom

Rodenburg stopt met het verkopen van vuurwerk,
ze stoppen omdat ze heel erg veel dieren en dieren artikelen verkopen dit zijn natuurlijke tegenstrijdige artikelen.

Ik vind het niet tegenstrijdig ik heb zelf 2 honden en kan hier gewoon mee over straat op 31 december, het is maar hoe je zelf er mee omgaat.
Veel mensen verstoppen hun huisdier of nemen het de hele dag op schoot, dat werkt hetzelfde als bij kinderen die bang zijn voor iets als je ze niet motiveert en stimuleert zullen ze altijd bang blijven.
Maar goed dat is mijn mening wel is het jammer dat jullie stoppen ben benieuwd naar de uitverkoop

Hoeze leeg verbouwen of stoppen met verkoop of andere leverancier?

Btw sites doen het niet

Als ik het goed begrepen heb gaat dit filiaal helemaal stoppen, dus niet alleen met vuurwerk, maar gewoon de complete winkel stopt ermee :wink:

Wanneer dit precies gaat gebeuren is mij nog niet helemaal duidelijk, ik geloof dat ze hier al langer mee bezig zijn.

Jwtjuh :bye:

Als ik het goed begrepen heb gaat dit filiaal helemaal stoppen, dus niet alleen met vuurwerk, maar gewoon de complete winkel stopt ermee :wink:

Wanneer dit precies gaat gebeuren is mij nog niet helemaal duidelijk, ik geloof dat ze hier al langer mee bezig zijn.

Jwtjuh :bye:
zou ook goed kunnen veel was in de uitverkoop.ieder ze keus maar ik heb 2 katten me vrouwtje een hond worden hele jaar verwend vreten beter dan mij.
Maar 31 december is van de baas.

En je kan tijdens de verkoop van vuurwerk meer omzet draaien met vuurwerkangst pillen.
Je verkoopt vuurwerk promoot je product moeder vrouw mee kijk schat jij je. VUurwerk ik die pillen voor de hond.
Maarja ieder ze keus

Back
Bovenaan