Robsvuurwerkshop - Maasland

AVPyro

VWC lid
Rob's Vuurwerkshop
's Herenstraat 3a
3155 SH Maasland

[T] 010 59 123 18
[E] [email protected]

www.Robsvuurwerkshop.nl

Ze verkopen Wollf en Breeschoten. Ik vind wel dat ze veel goede producten van Wollf missen zoals de heavy's maar daarom start ik dit topic niet. Ik start hem vanwege een systeem dat zij gebruiken en die ik nog niet ergens anders heb gezien(verbeter mij als dat niet klopt). Namelijk het spaarpunten systeem.

Rob's Vuurwerkshop introduceert een nieuw en uniek spaarpuntensysteem. Geen gratis standaard artikel meer maar met de gratis punten een keuze uit het volledige assortiment !

Het spaarpunten systeem zorgt ervoor dat u zelf bepaalt wat u gratis wilt ontvangen. De spaarpunten actie geldt voor bestellingen die tot en met 25 december geplaatst worden. U kunt daarna nog wel punten verzilveren.

Voor elk product dat u in uw winkelmand toevoegt ontvangt u spaarpunten. Het aantal punten dat u krijgt verschilt per product, hoe meer het product kost, hoe meer punten u ontvangt.
Op de "info" pagina vindt u naast de informatie, het filmpje en de prijs ook het benodigd aantal punten dat u nodig heeft om het gratis product in uw winkelmand te plaatsen.

Na het afrekenen van uw bestelling zullen de gratis artikelen automatisch toegevoegd worden aan uw bestelling.
Uw punten worden geregistreerd op uw persoonlijke account. Met dit account kunt u op een later tijdstip weer opnieuw inloggen. De punten die u niet besteedt heeft zullen bewaard blijven tot het moment dat u ze nodig heeft.
Zo blijven uw resterende punten ook bewaard tot het volgende jaar!

Oftwel je kan je gratis vuurwerk zelf uitkiezen.

Leuk idee met die spaar punten. Nog nooit eerder van gehoord bij een vuurwerkshop om punten te sparen.

Heb gewoon willekeurig wat aan geklikt. Je krijgt gewoon overal punten voor. En best veel. Die spaarpunten kun je nuttig op maken aan alle produkten.

Echt een super idee dit.
Denk dat er meer zullen gaan volgen. Denk ik, hoop ik :D

Rob's Vuurwerkshop
's Herenstraat 3a
3155 SH Maasland

[T] 010 59 123 18
[E] [email protected]

www.Robsvuurwerkshop.nl

Ze verkopen Wollf en Breeschoten. Ik vind wel dat ze veel goede producten van Wollf missen zoals de heavy's maar daarom start ik dit topic niet. Ik start hem vanwege een systeem dat zij gebruiken en die ik nog niet ergens anders heb gezien(verbeter mij als dat niet klopt). Namelijk het spaarpunten systeem.

Oftwel je kan je gratis vuurwerk zelf uitkiezen.

Hi,

Bedankt voor het compliment. Toch leuk als je ziet dat iets wat je bedenkt goed ontvangen wordt!

Welke producten zou je er dan buiten de heavy's (3 en 4 staan onder pakketten, 1 bij de multishots) ? Ik dacht dat ik een aardige collectie heb staan die mooi gevarieert is, maar alle inbreng is welkom :)

Groet Rob , Rob's vuurwerkshop

Rob echt super. Mooi om te zien dat een dealer zo snel al wat doet met de feedback.

Edit: extreme bang rockets staan niet op de site terwijl ze wel stonden in de folder.

Rob echt super. Mooi om te zien dat een dealer zo snel al wat doet met de feedback.

Edit: extreme bang rockets staan niet op de site terwijl ze wel stonden in de folder.

:D

De extreme bang rockets stonden niet op de site idd... mijn voorraad systeem liet dat niet toe. inmiddels gecorrigeerd. Morgen maar even alles controleren.

De eerste van de 5 flyers van Robsvuurwerkshop
Dit jaar heeft Rob wat nieuws verzonnen hij introduceert een nieuw en uniek spaarpuntensysteem. Geen gratis standaard artikel meer maar met de gratis punten een keuze uit het volledige assortiment!

De flyer:
358bfqa.jpg

2rh8n4j.jpg

Back
Bovenaan