Rising Stars [Uitloop]

menjoh

VWC lid
Artikelnummer: 1500
Artikelnaam: Rising Stars
Bruto Gewicht: 1833 gram
Netto Kruitgewicht: Info volgt
Aantal Schoten: 10
Effectomschrijving: Red tail up to red glitter willow with red strobe, green tail up to green glitter willow with green strobe, silver tail up to silver glitter willow with silver strobe
Tijdsduur: Info volgt
Stijghoogte: Info volgt
Richtprijs: €15,95

1500-Rising-Stars-logo.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi budget cake. Boeketten best goed zichtbaar voor die paar euro.

Budget cake? Boeketten best goed zichtbaar? De informatie over de kruitinhoud ontbreekt bij deze cake, maar ik verwacht eigenlijk een kruitvulling van 150 gram, wat 15 gram per schot inhoudt. In mijn ogen zijn dit gewoon zeer goed uitgevoerde glitter willows. Daarnaast is het Original label van Zena in mijn ogen hun 'High-end label', dus alles behalve budget cake. (Natuurlijk is de cake vrij goedkoop, maar dat komt door het aantal schots)

Heb deze gehad afgelopen oud en nieuw, een van de weinige nederlandse potjes die niet omvielen. Midden in zit een groot gat gevuld met, jawel, lucht! De rand zitten alleen tubes, 10 schoten. Schoot vrij hoog en de effecten leken daardoor erg klein.
Binnekort een video!

Laatst bewerkt:
Ik wil even mijn mening veranderen. Na het nogmaals zien van het filmpje is het toch wel een hele nette cake! Erg appart effect met een heerlijke burst. Een variatie op de cakes die ik had.
Hier dan het filmpje.

vond dit zelf een van de betere cakes die ik had.
erg grote effecten met een super harde burst!
komt er volgend jaar in meervoud bij.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Weet iemand nog een winkel die deze nog flink op voorraad heeft? Lijkt me mooi om komend jaar te hebben!

Weet iemand nog een winkel die deze nog flink op voorraad heeft? Lijkt me mooi om komend jaar te hebben!

Vooralsnog hebben we er genoeg bij Wagenvoort. Het kan natuurlijk zo zijn dat ie opraakt tijdens het showseizoen, maar als ie niet uit de collectie gaat zal deze er ongetwijfeld bij zitten dit jaar.

Back
Bovenaan