Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

,ben er nog niet over uit eerlijk gezegd want het is wel een supervet blok hoor 
Even sjouwen naar een kruispunt? Zonde man om die reden. Lekker van genietenheb hem zelf ook in bestelling staan maar twijfel of die hier in mijn smalle straatje wel veilig geschoten kan worden dus ik zit wellicht met hetzelfde idee als jij ,iemand anders er blij mee maken voor een nette prijs,ben er nog niet over uit eerlijk gezegd want het is wel een supervet blok hoor
![]()
Weet je zeker dat je afstand wilt doen van deze ontiegelijke parel?Hierbij mijn bestelling bij vuurwerkfeestje te koop aangeboden bestaande uit:
Riakeo exceptional 400 voor betaald
Mag weg voor 350.
Afhalen de 30e tussen 18:30 en 19:00 (ik verwacht in overleg met vuurwerkfeestje ook andere mogelijkheden te kunnen bieden)
Groet,
Vuurwerktm
Bekijk bijlage 1816742
Mocht je er echt vanaf moeten bied ik je € 225,-. Eerste bod kun je alvast maar hebben.Hierbij mijn bestelling bij vuurwerkfeestje te koop aangeboden bestaande uit:
Riakeo exceptional 400 voor betaald
Mag weg voor 350.
Afhalen de 30e tussen 18:30 en 19:00 (ik verwacht in overleg met vuurwerkfeestje ook andere mogelijkheden te kunnen bieden)
Groet,
Vuurwerktm
Bekijk bijlage 1816742
Fair enough! Kan je openheid iig wel waarderenJa ik wil heel graag een andere riakeo box en ze zijn zo duur dat ik anders door mn rug heen zak denk ik.. voor degene die nieuwsgierig zijn. Ben verliefd geworden op de triple melody bij onze oosterburen...

Ja kan wel zeggen dat het niet uitkomt met ophalen maar ik kan me niet 2 van die bakken veroorloven helaas. Samen staan ze nu voor 1200..Fair enough! Kan je openheid iig wel waarderen![]()
kan je die niet omruilen bij feestje dan ,want die had hem de laatste freak avond ook voor 399 in de aanbieding namelijk ??Ja ik wil heel graag een andere riakeo box en ze zijn zo duur dat ik anders door mn rug heen zak denk ik.. voor degene die nieuwsgierig zijn. Ben verliefd geworden op de triple melody bij onze oosterburen...
Die hebben niet de triple melody toch?kan je die niet omruilen bij feestje dan ,want die had hem de laatste freak avond ook voor 399 in de aanbieding namelijk ??
jazeker hadden ze die op die geweldige flasdeal avond ,399 is terug te vinden in het topic pagina 84Die hebben niet de triple melody toch?
Dacht dat die "niet voor de Nederlandse markt" beschikbaar komt
graag gedaan en ben benieuwd of het lukt manHartelijk dank @harry janssen
Ik denk alleen dat jij vuurwerk 365 bedoeld en ik vuurwerkfeestje..graag gedaan en ben benieuwd of het lukt man![]()
aaahhhh shit , ja sorry man heb die al vaker door elkaar gehaaldIk denk alleen dat jij vuurwerk 365 bedoeld en ik vuurwerkfeestje..![]()
maar is dus wel op de nederlandse markt verkrijgbaar ,leg het ze voor wie weetkomt tenslotte allemaal via lesli binnenaaahhhh shit , ja sorry man heb die al vaker door elkaar gehaald![]()
maar is dus wel op de nederlandse markt verkrijgbaar ,leg het ze voor wie weet
we hebben nog even tijd om na te denken dat scheelt ,of bewaren voor volgend jaar is ook een optie.Even sjouwen naar een kruispunt? Zonde man om die reden. Lekker van genieten![]()