Riakeo exceptional

Vuurwerktm

VWC lid
Hierbij mijn bestelling bij vuurwerkfeestje te koop aangeboden bestaande uit:

Riakeo exceptional 400 voor betaald
Mag weg voor 325.

Afhalen de 30e tussen 18:30 en 19:00 (ik verwacht in overleg met vuurwerkfeestje ook andere mogelijkheden te kunnen bieden)

Groet,

Vuurwerktm

1000020754.jpg

Laatst bewerkt:
heb hem zelf ook in bestelling staan maar twijfel of die hier in mijn smalle straatje wel veilig geschoten kan worden dus ik zit wellicht met hetzelfde idee als jij ,iemand anders er blij mee maken voor een nette prijs :bonk::frusty:,ben er nog niet over uit eerlijk gezegd want het is wel een supervet blok hoor ;)

heb hem zelf ook in bestelling staan maar twijfel of die hier in mijn smalle straatje wel veilig geschoten kan worden dus ik zit wellicht met hetzelfde idee als jij ,iemand anders er blij mee maken voor een nette prijs :bonk::frusty:,ben er nog niet over uit eerlijk gezegd want het is wel een supervet blok hoor ;)
Even sjouwen naar een kruispunt? Zonde man om die reden. Lekker van genieten 😍

Mag weg voor 350.

Afhalen de 30e tussen 18:30 en 19:00 (ik verwacht in overleg met vuurwerkfeestje ook andere mogelijkheden te kunnen bieden)

Groet,

Vuurwerktm

Bekijk bijlage 1816742
Weet je zeker dat je afstand wilt doen van deze ontiegelijke parel?
Ik bedoel, ik las in de shout dat je iets anders op het oog had, ben stiekem wel geïnteresseerd waarvoor je zo'n machtig product als deze dan zou willen "inruilen"?

Mag weg voor 350.

Groet,

Vuurwerktm

Bekijk bijlage 1816742
Mocht je er echt vanaf moeten bied ik je € 225,-. Eerste bod kun je alvast maar hebben.

Ja ik wil heel graag een andere riakeo box en ze zijn zo duur dat ik anders door mn rug heen zak denk ik.. voor degene die nieuwsgierig zijn. Ben verliefd geworden op de triple melody bij onze oosterburen...

Ja ik wil heel graag een andere riakeo box en ze zijn zo duur dat ik anders door mn rug heen zak denk ik.. voor degene die nieuwsgierig zijn. Ben verliefd geworden op de triple melody bij onze oosterburen...
kan je die niet omruilen bij feestje dan ,want die had hem de laatste freak avond ook voor 399 in de aanbieding namelijk ??

Back
Bovenaan