Rhein in Flammen in Bonn 5 mei 2012

Voor de mensen die gaan; veel plezier! En wel filmen he!

Let wel op dat parkeren een drama is. De wijk ervoor staat altijd helemaal vol en het is dus zoeken naar een plekje. Houd er dus rekening mee dat je er ruim van te voren bent; zeker als je voor de eerste keer gaat!

Veel plezier!

Wij gaan zeker filmen, neem MarkHE ook mee.
We zullen op tijd vertrekken:)

Nog een tip voor iedereen het gaat waarschijnlijk regenen en het wordt niet al te warm :wink: dus paraplu's mee en winterjassen aan :)
Heb er zin in:)
We gaan helaas niet, volgende keer beter..

Laatst bewerkt:
wij twijfelen nog een beetje om te gaan, ligt echt aan het weer..

kleine aanpassing, besloten niet te gaan, voel me ook niet helemaal geweldig, loop hele dag al met 10 vesten rond, zie het niet zitten om nu buiten te gaan staan.

voor iedereen die wel gaat, veel plezier!! :bye:

Gisturen naar deze show weer geweest met 3307 en pyroteamzuid@andreas.
Eerst show van het jaar en zeker niet verkeerd.
Mooi droog weer en leuke feesten daar.
Eenig na deel was wel dat er niet veel wind stond zo dat de rook bleef hangen en je soms niet veel meer zag van het vuurwerk.
Maar voor de rest hebben we ons goed vermaakt.

Gisteren hierbij ook aanwezig geweest ! Echt een topper die ik niet had willen missen ! Ik ben samen met jack en gerdo naartoe gegaan, rond 12 uur kwamen ze me ophalen en de reis van 2,5 uur kon beginnen. We kwamen na wat wegversperingen rond 3 uur aan in bonn, we moesten toen nog een klein stukkie lopen. Eenmaal aangekomen was het nog erg rustig dit i.v.m het koude en natte weer. Tijdens het lopen richting het plekje waar we wouden gaan staan kwamen we nog het 'escalatie team ' tegen :p . Eenmaal op de plek aangekomem zaten daar wat buitenlands freaks die me niet totaal on bekend waren, had ze ook ontmoet in zeitserland. Leuk om ze daar weer gezien te hebben. Nu kon het lange wachten 5 uur beginnen maar in de kou wasdit geen pretje, maar gelukkig was er genoeg yezien en te doen. Rond kwart over 11 begon de show, het was een echte topper film zal morgen online komen. Helaas stond er wel te weinig wind en bleef de rook dus hangen :-( . Rond 3 uur was ik weer thuis, nog ff me filmpie gekeken dit eenmasl gedaan ben ik lekker gaan pitte. Al met al een lange maar wel een super dag ! Jack en gerdo thanks ! Gr stefan

Bonn Rhein in Flammen 2012 - by Weco Feuerwerk

Bonn Rhein in Flammen 2012 - by Weco Feuerwerk

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

The wind came from the wrong direction.. so a bit a smokey show but a nice pyromusical performed by Weco Feuerwerk for the Rhein in Flammen. 5-5-2012

Gepubliceerd op 6 mei 2012 door: pyroworldwebsite

Back
Bovenaan