Resultaten tevredenheidsonderzoek bekend

moontan

VWC lid
RESULTATEN TEVREDENHEIDSONDERZOEK BEKEND

Onderzoek
In de afgelopen maand heeft Breeschoten "de Kruiterij" BV een klanttevredenheidsmeting uitgevoerd onder haar dealers. In totaal hebben 120 dealers de enquetes retour gestuurd, dit is een respons van 70%.
De resultaten bieden Breeschoten de mogelijkheid om nog beter in te spelen op de wensen en behoeften van onze klanten. Op deze manier kan Breeschoten haar producten en dienstverlening nog verder optimaliseren.

Enkele resultaten van het onderzoek zijn:
- 98% van de 120 respondenten vindt Breeschoten betrouwbaar en professioneel
- de reputatie van Breeschoten wordt gemiddeld met een 8 beoordeeld
- ruim 90% vindt de informatievoorziening vanuit Breeschoten goed
- het merendeel van de respondenten (80%) vindt het extranet gebruiksvriendelijk
- over de volledigheid en bezorgsnelheid van de (na-)bestellingen is ruim 80% zeer tevreden

Dealerversie van de resultaten
Voor onze dealers is er op het extranet (op de pagina "servicedesk") een uitgebreide versie van de resultaten van het onderzoek te downloaden.

Meer informatie over Breeschoten?
Wilt u meer informatie over Breeschoten "de Kruiterij" BV en wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op via het reactieformulier of [email protected].

http://www.breeschoten.nl/?pageId=218&dId=56&dType=nieuws

Van mij mogen ze ook wel ff een enquete houden bij de consument.

Kwa kwaliteit vind ik De Kruiterij erg goed! maar de prijs is vaak naar mijn mening te hoog en in sommige gevallen belachelijk!

idd daat dat kwam ook meteen in mij op!
vind het jammer dat dit onderzoek op de winkeliers(handelaars)
is gericht!
als ze nu echt willen weten hoe ze iets kunnen verbeteren moeten ze tog bij de koper zijn(consument)!
die zorgt voor de hoeveel heid wat breeschoten verhandeld in dit land!

Wat Jupilerfreak zegt is voor een groot gedeelte natuurlijk waar.
De dealers zullen uitermate tevreden zijn met de importeur die hun de meeste winstmarge bezorgt, en dat zal Breeschoten dan ook ongetwijfeld zijn.
En met een ander belangrijk aspect: de levering is men ook zeer tevreden.
Kortom twee uiterst belangrijke aspecten waarmee de dealers uitermate tevreden zijn.
En de consumenten blijven het redelijk dure vuurwerk van Breeschoten toch kopen.

Als website kan je daar geen reet aan doen zo lang het één van de sponsoren betreft. Ook als je er nadrukkelijk op bezoek gaat ivm verslaggeving, dan ben je al gebonden als website zijnde. Kan je de hoge prijzen nog wel aan de kaak stellen vraag ik mij dan af? Wij als vuurwerkliefhebbers zijn hier redelijk duidelijk over, maar zodra er andere belangen mee spelen wordt de situatie geheel anders. Ik heb hier best wel moeite mee als ik heel eerlijk ben. Hoe kan je vuurwerkfreaks vertegenwoordigen en kritisch zijn als je je zelf constant in moet houden om medewerking van de desbetreffende bedrijven te krijgen?

altijd handig zo'n onderzoek. Alleen wel opvallend dat ze alleen de positieve resultaten bekendmaken.

Ik zelf ben niet zo'n Breeschoten-fan. Er is hier wel een winkel maar ik kies toch liever een andere.

Verder vond ik die site van ze, voor beginnende verkopers, wel een heel goed idee.

Als website kan je daar geen reet aan doen zo lang het één van de sponsoren betreft. Ook als je er nadrukkelijk op bezoek gaat ivm verslaggeving, dan ben je al gebonden als website zijnde. Kan je de hoge prijzen nog wel aan de kaak stellen vraag ik mij dan af? Wij als vuurwerkliefhebbers zijn hier redelijk duidelijk over, maar zodra er andere belangen mee spelen wordt de situatie geheel anders. Ik heb hier best wel moeite mee als ik heel eerlijk ben. Hoe kan je vuurwerkfreaks vertegenwoordigen en kritisch zijn als je je zelf constant in moet houden om medewerking van de desbetreffende bedrijven te krijgen?

Danny, ik vind het een verkeerde opmerking van je.
Dacht je echt dat wel of niet sponsoren door een importeur invloed heeft op onze eigen mening als crewleden?
Ik dacht het niet hoor.
Wij worden overigens niet eens gesponsord door Breeschoten maar los van dat vind ik dat wij ten alle tijde een onafhankelijke website zijn en blijven.
Natuurlijk stellen wij de hoge prijzen van Breeschoten tijdens het bezoek aan hun aan de kaak. Ze zijn daar wel gevoelig voor en luisteren wel degelijk wat de liefhebbers te vertellen hebben.
Maar een bedrijfsbeleid ga je niet in een jaar veranderen omdat een groep liefhebbers anders willen. Onze groep liefhebbers maakt nog steeds maar een heel klein deel uit van de totale consumenten. (ik schat 10%)
Wie weet wat Breeschoten dit jaar gaat doen, we zullen het over een poos weten.

Het was niet bedoeld als kritiek op de crew van vuurwerkcrew, maar als een punt van kritiek in het algemeen nut. Door sponsoring kan je weinig zeggen van een dergelijke prijs-kwaliteitverhouding denk ik. Daar zou ik mij als ik crewlid zou zijn niet goed bij voelen. Gelukkig worden jullie niet gesponsord en zijn jullie in dat opzicht neutraal, maar ik kan mij wel situaties voorstellen bij websites dat dit niet het geval zou zijn.

Als dat zou zou zijn, dan vraag ik mij dus af hoe je in hemelsnaam dergelijke prijzen ter discussie kan stellen. Moet je dan zwijgen omdat je gesponsord wordt of kan je ook dan feedback geven. Ik heb op een ander forum gezien hoe dat de discussie over de prijs vakkundig in de kiem gesmoord wordt door de crew en dat lijk mij niet de bedoeling. Het is dan ook tekenend dat er al een lange tijd niet gereageerd is op dat product. Met een dergelijke situatie zou ik niet kunnen leven als crewlid zijnde, vandaar dat ik de discussie aanzwengel omtrent sponsoring. Nogmaals, het is niet gericht aan de crewleden van vwc, maar een discussie bedoeld voor het algemeen nut.

Back
Bovenaan