Respect voor dit nieuwe merk op de nederlandse markt

Forza-Twente

VWC lid
Hallo ik wou even Royal Firewords hartelijke bedankt voor de geweldige mooie caks wat ze naar nederland hebben gehaald ik heb echt met een mond vol tanden er naar gekeken echt geweldig!!!! GA ZO DOOR :d

Mvg michel:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, heel veel respect voor deze importeur.
Alles wat ik op beeld heb mogen beschouwen, is ook precies uitgekomen in de straat.
Volgend jaar meer van dit merk:)

Royal maakt zijn naam waar. Ik had de volgende vier cakes: Beautiful Leaves,Magic Tree,Reigh Of Fire,Flying Coal. Ze hadden allemaal,Grote volle boeketten,En goede harde burst. Vuurwerk van top kwaliteit. Dit jaar staan er zeker weer een paar blokken van op straat.

Via deze weg willen wij jullie een onwijs gezond en knallend 2010 wensen!
We hebben niet alleen erg hard gewerkt aan de artikelen die we naar Nederland hebben gehaald maar ook met heel veel plezier. Het resultaat is naar onze ideeën dan ook goed geslaagd.

2010 gaan we enigszins uitbreiden in het assortiment maar hoe en wat vertellen we later.

Bedankt voor de waardering want dat is altijd super om te horen en doet ons allen goed.

Fijne avond verder,

Jeroen & Herbert

rest van het team van Royal FIreworks :):bye:

Ik sluit mij hier volledig bij aan, respect is het juiste woord ;-)
Wat een fantastisch merk! de shaped cakes rammen er lekker snel doorheen terwijl de normale I-shape blokkies wat langer duren. Bij de goedkoopste cakes viel mijn mond zelfs een beetje open :)

Volgend jaar zeker weer!

Heren en dames(?) van royal, zorg dat we volgend jaar weer zo kunnen genieten!

Ik had 13 cakes van Royal en ben er ook zeer over te spreken. Zelfs de kleinste cakes zijn mooi. Er is maar 1 pot fout gegaan, 1 bombette bleef hangen maar de cake is niet uit elkaar geklapt dus de constructie van de cakes is ook goed:p

Zoals hierboven al gezegd word, respect voor dit nieuwe vuurwerk en ga zo door want jullie producten zijn allemaal top:)

ik had ook een aardige collectie van royal dit jaar :D
stuk voor stuk heerlijke cakes! en dat voor een nieuwkomer dit jaar!
Ik wens iig het hele team van Royal een goed 2010 toe met de uitbreidingen en ik hoop (maar ga er eigenlijk wel van uit) dat er nog een boel verkooppunten bij zullen komen!

Zeker een merk, waar ik stil van werd.
Alle cakes, waren mooi ook de kleine cakes, zijn echt de moeite waard.
Zelfs om na 24:00 uur af te steken.

Twee kleine potjes gingen bij mij niet goed.
En viel om, maar dat was mijn schuld, omdat ik niet had gezien dat de voetjes uitgeklapt konden worden.
En 1 stopte halverwege, jammer maar helaas.

De twee fontijnen, waren geweldig.
Gaan lekker hoog en doen echt niet onder de fontijnen van Wolff.

De grote cakes, waren echt super.
Mooie grote effecten en omdat ik er nu vlak bij stond, kwam de grote van de effecten indrukwekkend over.

Meer ik wil meer. (o nee, had toch een besluit genomen, om iets minder vuurwerk te nemen voor 2010/2011, want ik had best wel veel...:wink:)

Ik ben ook van mening dat dit een fantastische nieuwkomer is. Ze hebben zoveel verschillende cakes en ook nog mooie prijzen. Ik zou het vuurwerk toch wel eens willen kopen. Echter is dat hier niet mogelijk .. :frusty:

veel lof voor deze fantastische nieuwkomer, kijk ook uit naar de nieuwigheden die voor dit jaar op stapel staan.

Ik heb een groot deel van de collectie mogen aanschouwen bij de workshop in november en was ook erg onder de indruk van deze producten. Jammer dat er in het midden van het land nog geen verkooppunt was welke deze in het assortiment had. Komend jaar zal ik waarschijnlijk wel wat cakes aanschaffen als ze wel in de buurt leverbaar zijn.

Goedemiddag,

Het jaar is nog maar net begonnen en daar gaan we weer.

We willen graag jullie visie op een assortiment van cakes in 1 pakket!

Wat moet daar in zitten?
Hoeveel schots moeten de cakes zijn?
Hoeveel cakes moeten er in een pakket zitten?
Wat mag dit pakket in de winkel kosten?

Graag dit per mail ([email protected]) of pm sturen aub!

Jullie worden bedankt voor het meedenken! :bye:

Jeroen & Herbert

sjonge jonge het jaar is net begonnen:D maar al helemaal top want het vuurwerk gaat maar door!
wil ook even kwijt dat ik ook erg onder de indruk was van mijn royal cakes!
de woorden zijn dubbel en dwars waar gemaakt!
eindenlijk echte pro efecten en combinaties in de nl cakes!
mijn dank is groot! volgend jaar zeker weer!

klasse

klasse

Beste Royal boys,

Complimenten voor de nieuwe lijn die jullie hebben uitgebracht. Goede kwaliteit en bij sommige handelaren betaalbare prijs.

Hopenlijk blijft dat volgend seizoen nog zo.:)

Goed idee om pakketten samen te stellen.

Jullie hebben ieg een nieuwe klant erbij.

Greetz.
:bye:

Back
Bovenaan