Relschoppers bekogelen jongen (15) met vuurwerk

Aftershock

VWC lid
DEURNE - De politie in Deurne maakt jacht op twee relschoppers die een 15-jarige jongen hebben bekogeld met vuurwerkbommen. Het slachtoffer liep hierdoor ernstige brandwonden op.

De 15-jarige liep met twee vrienden over de Ruggeveldlaan in het Belgische Deurne (bij Antwerpen). Twee jongens gooiden vuurwerkbommetjes in de richting van de drie vrienden.

Een bommetje kwam op de grond terecht, een tweede ontplofte in de kraag van het slachtoffer. De jongen liep derdegraads brandwonden op aan zijn gezicht.

De tiener werd in eerste instantie overgebracht naar een ziekenhuis in Deurne. Hij wordt nu behandeld in het brandwondencentrum. De daders maakten zich onmiddellijk uit de voeten. De politie heeft een onderzoek ingesteld.

:shocked:

Schandalig!

Vastzetten met water en brood op oudejaarsdag, en op nieuwjaarsdag alles op laten ruimen.

of gewoon hangen aan de hoogste boom.

Serieus, ik wordt hier echt kwaad om.

hangen aan een hoge boom dat vind ik toch wel de beste straf. water en brood is nog te veel voor dit soort gasten.

die jongen voor zijn leven verminkt. eigenlijk gewoon oog om oog tand om tand, als die gasten gevonden worden ook dat gezicht verminken. kijken of de vrouwtjes dat zo leuk vinden. ik denk dat je ze geen betere straf zou kunnen geven.

Ik hoop dat die gasten die dit gedaan hebben zelf verminkt raken, alleen nog vele malen erger, dat ze elke dag echt lijden door hun hele lichaam...Gewoon echt lijden..Kan hier zo niet tegen.

Back
Bovenaan