Reis naar Fallas 2016 van 14 t/m 20 maart aangeboden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste freaks,

Onlangs had ik een trip naar Fallas geboekt, van 14 tot 20 maart in Valencia, hotel 100 meter van het plein en vuurwerkwinkel! Hotelletje is schuinachter het gemeentehuis. Hotel is Casuael Valencia Del nice in straat: Carrer de Sant Francesco. Een reis voor 1 persoon, vlucht vanaf Brussel om 15:40 op 14 maart. Terugvlucht om 20 maart om 12:35 naar Brussel.

Maar helaas gaat het hele feest gaat niet meer door:

Ik ben namelijk aangenomen bij Defensie om mijn opleiding te starten voor de functie van officier Meteorologie bij de Luchtmacht. 2 weken geleden werd ik gebeld dat ik waarschijnlijk bij de lichting van september zou zitten (dus toen gelijk geboekt voor Fallas) maar vandaag werd ik opnieuw gebeld en bevestigd dat ik kan gaan beginnen aan de militaire opleiding op 22 februari 2016 op de KMA in Breda, dus dat is al over een maand! Maandag t/m vrijdag ben ik dan gestationeerd op de kazerne, dus geen Fallas voor mij dit jaar.

Daarom moet ik deze reis annuleren, maar omdat ik geen annuleringsverzekering heb afgesloten gaat mij dat 400 euro kosten.

Dus mijn vraag is nu, wie is er in geinteresseerd om deze reis over te nemen?

Totale prijs zal dan 800 euro worden, dat is 100 euro minder dan de originele prijs.
Overige overboekingskosten zal ik vergoeden!

Als iemand interesse heeft, laat mij dat zo spoedig mogelijk via PM weten.

Alvast bedankt.

Groeten Vuurwerkkoning

gefeliciteerd met je baan man, en dan ook nog de meteo in, welkom bij de club. Er hangt hier nog een lumet-c'er rond, zien je PM.

Groet, David.

Graag uiterlijk morgen laten weten of er iemand interesse in heeft, want morgen is de uiterlijke datum dat ik deze reis nog kan annuleren!

Balen man.....maar ben bang dat de hoge prijs mensen afschrikt...en de meeste hebben allang geboekt waarschijnlijk :D
Helaas kan ik zelf ook niet ivm mijn werk. Dat is begin van het jaar altijd vrij lastig om vrij te krijgen...anders was ik hier al lang naartoe geweest!

Balen man.....maar ben bang dat de hoge prijs mensen afschrikt...en de meeste hebben allang geboekt waarschijnlijk :D
Helaas kan ik zelf ook niet ivm mijn werk. Dat is begin van het jaar altijd vrij lastig om vrij te krijgen...anders was ik hier al lang naartoe geweest!

Geeft niets hoor, het is inderdaad vrij prijzig omdat ik zelf laat geboekt had, maar dat kwam dus doordat ik pas 3 weken geleden te horen had gekregen dat ik in september bij Defensie kon beginnen (wat dus vorige week veranderde in februari).

Owja voor iedereen nog: Het reisbureau zegt nog wel, dat het eventueel niet mogelijk is om van de reis op de naam van iemand anders te zetten, omdat ze afhankelijk zijn van de coulance van de airline.

Ben bang voor je dat je dit niet gaat lukken om het door iemand over te laten nemen.
Hoe balen het ook is, je hebt een baan, en dat is vooral in deze tijden het aller belangrijkste.

Zou graag gaan, voor 2 ps was die prijs wel te overzien, maar dit is toch wel te duur. Sorry!

Wel gefeliciteerd met je baan!

Ben bang voor je dat je dit niet gaat lukken om het door iemand over te laten nemen.
Hoe balen het ook is, je hebt een baan, en dat is vooral in deze tijden het aller belangrijkste.

Ja, ik denk dat je gelijk hebt, maar een baan had ik al gelukkig anders kon ik niet zoveel vuurwerk kopen.:D Maar nu ga ik aan iets beginnen waarmee ik een functie kan krijgen waar mijn interesse ligt.

Je kunt je natuurlijk ook even "ziek" melden :devil:
Nee maar zonder gekheid, gefeliciteerd man! Las het ook al in het Fallas topic.
Echt super zonde dat je er nu niet bij kunt zijn. Als je een maandje of 3 eerder was geweest had ik het nog kunnen overwegen, maar voor mij is alles al voor mekaar :D Ik hoop voor je dat je iemand vind! Ik zou het ook even op FPM proberen mocht je dat nog niet gedaan hebben ;)

Jwtjuh :bye:

Geen interesse in de reis, maar wil je via deze weg toch even succes wensen vwb je opleiding aan de KMA! Naar verluid is er voor toekomstige luchtmachters behoorlijk wat veranderd de afgelopen jaren (minder landmacht georiënteerd) dus ik heb geen inzicht in wat je precies kunt verwachten. Maar het zal vast en zeker een leuke maar soms behoorlijke beproeving worden. Het officierschap krijg je niet zomaar wat dat betreft. Good luck.

Laatst bewerkt:
Geen interesse in de reis, maar wil je via deze weg toch even succes wensen vwb je opleiding aan de KMA! Naar verluid is er voor toekomstige luchtmachters behoorlijk wat veranderd de afgelopen jaren (minder landmacht georiënteerd) dus ik heb geen inzicht in wat je precies kunt verwachten. Maar het zal vast en zeker een leuke maar soms behoorlijke beproeving worden. Het officierschap krijg je niet zomaar wat dat betreft. Good luck.

Bedankt voor je bericht, ik ga mijn uiterste best doen, wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen!

Wegens gebrek aan belangstelling is de reis geannuleerd, doorgegeven aan het reisbureau. Jammer maar helaas.

Topic mag op slot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan