Reign of Fire

Lev-he

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1407
Artikelnaam: Reign of Fire
Bruto Gewicht: 3200 gram
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Red tail to red palm pistil w/white strobe, Silver tail to purple w/green strobe
Verpakkingseenheid: 4/1
Richtprijs: € 39,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Royal Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als gevolg van dalende verscheepkosten en de stijging van de euro op de wereldmarkt zijn de prijzen van de artikelen uit de Red Factory collectie in gunstige zin aangepast.
Lees ook dit topic:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11826

De consumentenadviesprijs van deze cake is verlaagd naar € 39,95 ( de prijs was eerst € 47,50)
In het begintopic staat nu de geldende consumentenadviesprijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het tempo bij deze cake (en bij een veeltal Royal cakes) echt perfect, hij ramt gewoon lekker door. De combinatie groen/paars mag je geniaal noemen. Deze komt zeker op mijn wishlist te staan!

Hier een foto van deze cake, gemaakt bij Vuurwerk Orthen. Beter dan de CGI in de starttopic.

reign_of_fire.jpg

Ook deze is besteld. Een bijna 500 grammer met een lekker tempo. En is daarom goed om het tempo in je show wat hoger te leggen. Het effect groene en paarse strobe springt er bij deze cake uit. En de red palm pistel with white strobe zorgt er voor dat de cake niet gaat vervelen, De burst klinkt lekker fel,En daar houden we van. Kortom een goede cake met een bijpassend tempo.

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Top Vuurwerk Rotterdam, op 18 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vind dit een fantastisch cake omdat ik groot liefhebber ben van strobe effecten. De filmpjes spreken mij wel aan maar uiteraard vertekent dat soms. Zijn er meer mensen die deze cake in de straat hebben zien acteren? Graag jullie mening.

Back
Bovenaan