Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog een voordeel van de externe microfoons is de deadkitten wat wind ruis voorkomt
Niet zozeer een tip m.bt. regen, maar wel een tip m.b.t. wind (want dat is ook nog erg onzeker): gebruik een deadkitten over je externe microfoon heen. Is een must!
Om men opweg te helpen:
Een goede tip vind ik om je cakes en compounds in te wikkelen met huishoudfolie, mocht het een beetje doorregenen dan voorkomt dit weigeraars.
Nee dat helpt weinig zie onderstaande fotoBekijk bijlage 69973
Zoeken op de termen "dead kitten microfoon" levert al genoeg hits op om wat te vinden.
Plastic gaat over de cakes, niet microfoon
Een goede tip vind ik om je cakes en compounds in te wikkelen met huishoudfolie, mocht het een beetje doorregenen dan voorkomt dit weigeraars.
Wordt bij professionele shows ook dit type plastic gebruikt? En wikkel jij alleen de bovenzijde in en hoeveel lagen?
Als je dit al doet dan kan je het beste de hele cake doen. Als je een cake op een natte ondergrond zet dan kan het vocht ook in de cake trekken. Ligt er aan hoelang het buiten staat. Let er wel op dat je cake stabiel blijft ivm wankelen.
In mijn ogen is het bij 1 voor 1 een cake afsteken niet nodig om deze in te wikkelen.
Dank je voor je snelle reactie. Ik schiet zelf elektronisch (dit jaar 31 cakes/compounds). Dus ik ben blij met je uitleg.
Schiet ook elektrisch, dit jaar trek ik vuilniszakken over de compounds/cakes heen. Fonteinen een boterhamzakje. Die schieten en branden er wel doorheen.