Regen tips

Pyromax

VWC lid
Een minder populair onderwerp maar zeker in verband met de veiligheid wel belangrijk.

Post hier al je tips voor een regenachtige jaarwisseling.

Een goede tip vind ik om je cakes en compounds in te wikkelen met huishoudfolie, mocht het een beetje doorregenen dan voorkomt dit weigeraars.

Niet zozeer een tip m.bt. regen, maar wel een tip m.b.t. wind (want dat is ook nog erg onzeker): gebruik een deadkitten over je externe microfoon heen. Is een must!

Om men opweg te helpen:
Nog een voordeel van de externe microfoons is de deadkitten wat wind ruis voorkomt :thumbup:

ik zet het vuurwerk in mijn bus en dan bij de afsteekplek. Mocht het dan hard gaan regenen heb ik alles in de bus staan. en ook wel handig want dan hoef ik niet de straat door te sjouwen met die dozen.

Niet zozeer een tip m.bt. regen, maar wel een tip m.b.t. wind (want dat is ook nog erg onzeker): gebruik een deadkitten over je externe microfoon heen. Is een must!

Om men opweg te helpen:

dat wordt graven in de container bij de dierenarts/dierenasiel dan :bonk:

Een goede tip vind ik om je cakes en compounds in te wikkelen met huishoudfolie, mocht het een beetje doorregenen dan voorkomt dit weigeraars.

Wordt bij professionele shows ook dit type plastic gebruikt? En wikkel jij alleen de bovenzijde in en hoeveel lagen?

Wordt bij professionele shows ook dit type plastic gebruikt? En wikkel jij alleen de bovenzijde in en hoeveel lagen?

Als je dit al doet dan kan je het beste de hele cake doen. Als je een cake op een natte ondergrond zet dan kan het vocht ook in de cake trekken. Ligt er aan hoelang het buiten staat. Let er wel op dat je cake stabiel blijft ivm wankelen.

In mijn ogen is het bij 1 voor 1 een cake afsteken niet nodig om deze in te wikkelen.

Als je dit al doet dan kan je het beste de hele cake doen. Als je een cake op een natte ondergrond zet dan kan het vocht ook in de cake trekken. Ligt er aan hoelang het buiten staat. Let er wel op dat je cake stabiel blijft ivm wankelen.

In mijn ogen is het bij 1 voor 1 een cake afsteken niet nodig om deze in te wikkelen.

Dank je voor je snelle reactie. Ik schiet zelf elektronisch (dit jaar 31 cakes/compounds). Dus ik ben blij met je uitleg.

Back
Bovenaan