Reflection 1 [Alpha Fireworks]

smurf

VWC lid
Artikelnaam: Reflection 1
Netto Kruitgewicht: 834 gram
Aantal Schoten: 60 shots
Effectomschrijving: Verschillende effecten
Tube diameter: 30 mm
Tijdsduur: +- 45 sec
Adviesprijs: Nog niet bekend

Wij danken Alpha Fireworks België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Alpha timmert lekker aan de weg. Mooie nieuwe reeks weer op de markt. Ik moet wel zeggen dat er een duidelijke trend te bespeuren is in de effecten. Gelukkig wel naar mijn smaak maar kan me voorstellen dat een ander dit eentonig kan vinden.

Mooi doosje, maar moet er bij een nieuw product de standaard info index worden gezet ?

Erg leuk bakje weer van Alpha Fireworks!
Ben ook wel benieuwd naar de prijs en wat meer info inderdaad.

Salon Roger heeft ook enkele mooie artikelen van Alpha Fireworks, maar deze staat er niet tussen.

Afgelopen zaterdag even bij Roger op bezoek geweest. Hij wist me te vertellen dat de nieuwste Alpha releases rond het najaar beschikbaar komen.

Wees blij dat het er is, over inflatie moet je ergens anders klagen. Het is niet duurder geworden. Je koopkracht is 5 procent op jaar op jaar gedaald. Leuk he de euro.

Wees blij dat het er is, over inflatie moet je ergens anders klagen. Het is niet duurder geworden. Je koopkracht is 5 procent op jaar op jaar gedaald. Leuk he de euro.

Het is inderdaad niet duurder geworden. Vuurwerk in België (met name sier) is altijd al duurder in vergelijking met Nederland

30sh 25mm voor bijna 60 euro vind jij normaal? Nou, ik anders niet hoor. Ik denk niet dat jij dit hier in NL voor een cake zou neertellen, want ook jij bent net als iedereen van ons op zoek naar koopjes en kortingen. SR heeft mooi spul maar echt veel te duur al hebben ze samen met Zena toch wel bijna een monopoly in dat deel van Belgie en ook NL Limburg en daarom kan men deze hoge prijzen vragen want er is toch genoeg animo voor.

Vuurwerk in België (met name sier) is altijd al duurder in vergelijking met Nederland

Hmm geen idee welke leeftijd jij hebt, maar je slaat wat dit betreft toch echt de plank mis. Belgie is de laatste jaren flink gestegen met de prijzen, maar ze waren toch ooit echt goedkoper dan Nederland.

Hmm geen idee welke leeftijd jij hebt, maar je slaat wat dit betreft toch echt de plank mis. Belgie is de laatste jaren flink gestegen met de prijzen, maar ze waren toch ooit echt goedkoper dan Nederland.

Dat België ooit goedkoper was klopt zeker, inmiddels al een aardige tijd geleden. Alleen de prijsstijging in België heeft veel verschillende oorzaken en weinig met de inflatie zoals werd aangegeven. Nu betaal je in België gewoon de volle pond met een schepje er bovenop, puur omdat de vraag groter is dan het aanbod. En dat komt natuurlijk door het verbod in NL

Back
Bovenaan