RedWire - Turbo Salute 100-9

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 03618
Artikelnaam: Turbo Salute 100-9
Bruto Gewicht: 2900 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100 schots Red wire salute-cake die in 9 seconden de buurt doet schudden! Pyromould®!
Afmeting: 262 x 221 x 125 mm
Max. tube diameter: 20 mm
Tijdsduur: 9 sec.
Stijghoogte: 20 meter
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 49.95
Voorverkoopprijs: € 39.95
O.a. te koop bij: ...

turbo-salute-100-9.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor die 40 euro wil ik het best gokken. Zelfs zonder snoeiharde salutes moet het een behoorlijke chaos opleveren

Vet blokje indd! Die gast staat er wel moeilijk dicht op trouwens, leuk als je een cake met dikke crackling mine afsteekt :bonk:

Deze word al een paar jaar in Duitsland verkocht ook net over grens in enschede. Een jonge die ik ken heeft em gehad en ik was er bij met afsteken. Ik vond het wel jammer genoeg een beetje tegen vallen maar het kan zijn dit product een nieuw jasje krijgt. Ik hoop het.Wel grappig dat dat ding echt binnen een paar seconden weg is

Deze word al een paar jaar in Duitsland verkocht ook net over grens in enschede. Een jonge die ik ken heeft em gehad en ik was er bij met afsteken. Ik vond het wel jammer genoeg een beetje tegen vallen maar het kan zijn dit product een nieuw jasje krijgt. Ik hoop het.Wel grappig dat dat ding echt binnen een paar seconden weg is

Ben eigenlijk wel benieuwd waar in Duitsland en voor welke prijs je deze haalt dan?

Ach per 4 hoor je dat ook niet meer. :blink: :D

Back
Bovenaan