Record Breaker

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 6230
Artikelnaam: Record Breaker
Bruto Gewicht: 2204 gram
Netto Kruitgewicht: 360 gram
Aantal Schoten: 30 schots
Effectomschrijving: 40 Schots crackling cake met gouden staarten, zilveren, gouden en groene crown
Tijdsduur: 20-25 sec
Stijghoogte: 25-30 m
Richtprijs:

34953835.017d1902.640.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kruitgewicht: 480 gram
Effecthoogte: 25 meter
Effectomschrijving: 40 Schots crackling cake met gouden staarten, zilveren, gouden en groene crown
Brandtijd: 20 seconden

Cafferata is goed bezig met deze serie cakes die ook nog eens 2 voor de prijs van één zijn. Ga stiekem maar eens op zoek naar een cafferata verkooppunt hier in de buurt.

Cafferata is goed bezig met deze serie cakes die ook nog eens 2 voor de prijs van één zijn. Ga stiekem maar eens op zoek naar een cafferata verkooppunt hier in de buurt.

Zou wel naar een demo gaan ofzo als ik jouw was.
Ik twijfel aan de grote van de uitwerkingen.

17,50 per cake is volgens mij een vrij normale prijs, zo bijzonder is het allemaal ook weer niet! Wel leuk om per 2 te schieten lijkt me :)

17,50 per cake is volgens mij een vrij normale prijs, zo bijzonder is het allemaal ook weer niet! Wel leuk om per 2 te schieten lijkt me :)

Kom maar met voorbeelden maar ik kan er geen eentje opnoemen voor dat bedrag die op het oog zo goed presteert. natuurlijk is het afwachten op een winkeliersdemo maar tot nu toe bevalt hij me zeer goed.

Deze cakes zijn allemaal wel voor rond de 17,50 te krijgen. Sommige cakes hebben wel wat andere effecten, maar ging er mij om dat er meer fanshaped cakes zijn voor ongeveer die prijs!

Cafferata:
- X50
- Blink Fan

Wolff:
- Dirty Dutch
- Speed

Lesli:
- Scorpion King

En volgens mij zijn er in de prijsklasse 25-30 euro ook nog een hele bult te vinden die wij als freaks ook voor een prijs van ongeveer 17,50 kunnen ophalen!

Ben bijna verbaasd van de beelden. Ziet er echt super uit. 2 stuks voor 35,00 is een goede deal dan. Maar denk dat het even wachten wordt op de demo beelden.

Deze cakes zijn allemaal wel voor rond de 17,50 te krijgen. Sommige cakes hebben wel wat andere effecten, maar ging er mij om dat er meer fanshaped cakes zijn voor ongeveer die prijs!

Cafferata:
- X50
- Blink Fan

Wolff:
- Dirty Dutch
- Speed

Lesli:
- Scorpion King

En volgens mij zijn er in de prijsklasse 25-30 euro ook nog een hele bult te vinden die wij als freaks ook voor een prijs van ongeveer 17,50 kunnen ophalen!

Mooie lijst inderdaad maar als ik van het filmpje van deze cake uit ga dan ben ik van mening dat de anderen die jij benoemt het niet halen qua grote uitwerkingen, effecten en tempo. Misschien ben ik te enthousiast wat betreft deze waaier maar hij bevalt mij gewoon heel erg goed.

Ik verwacht niet dat hij in de straat komt zoals op dat filmpje, denk dat het een Chinees filmpje is :-) maar als je deze in de straat hebt heb je sowieso een mooie al voor het geld!

Iemand deze op een demo gezien? Hoop echt dat ze in het echt ook zo zijn. Film van de Palm Sensation lijkt me echter exact hetzelfde daarom krijg ik een kleine twijfel hopelijk kan iemand die bij me weg nemen.

Ik zat mij net ook al af te vragen waar er hier in de buurt een demo wordt geschoten met caffarata producten maar kon even niet zo snel iets vinden, jammer dat er ook weinig info over de caffarata producten is, alsof er geen demo's zijn waar het wordt geschoten :(

Palm sensation en deze cake lijken inderdaad op elkaar, waarschijnlijk een omlabeling ?

Gisteren is er nog een demo geweest, helaas geen nieuwe artikelen zover ik begrepen heb. 21 dec is er weer een demo van een cafferata dealer ( uiteraard zullen er eerder ook nog wel zijn, alleen weet ik deze zeker)

Ik kreeg deze gratis bij mijn bestelling, alleen er klopt het een en ander niet aan het label.
Aan 1 kant van m'n cake staat de effect omschrijving zoals Aasamember heeft omschreven met 40 shots.

Op de voor en achterkant staat echter dat ie 30 shots heeft, hij heeft inderdaad 30 tubes.
Kruitgewicht is 360 gram!
Voorzien van een reservelont.

10872521_753960271324961_684642756_n.jpg~original

10877524_753960337991621_1093178756_n.jpg~original

Maar dit stukje label hoort volgensmij bij een andere cake thuis. Chinees was nog niet helemaal wakker denk...
10881406_753960224658299_337762304_n.jpg~original

Deze vond ik echt prachtig!
Snel leeg, dat zeker, maar de boeketten met crackling waren groot en bedekten de hele lucht! Prijs dubbel en dwars waard naar mijn mening.

Bij deze een video van onze kant, een like wordt gewaardeerd :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan