Razor box

Het is idd zoals hierboven al aangegeven, je besteld een BMW M5 met alles erop en eraan en op de dag dat je die gaat ophalen staat er een glimmende Benz voor je neus. Niet acceptabel dus.
Geld terug of omruilen voor een ander acceptabel product. Fair enough. Dealer kan jou echt niet aan deze bak houden, ook al heb je al betaald.

Ontstaat er enerzijds nou niet een discussie met inhoudelijke argumenten en anderzijds een discussie over meta-communicatie waarbij het er vooral over gaat welke bewoordingen er gebruikt worden om gevoelens van ongenoegen te uiten?

Dit maakt het was lastig te volgen zo.

Ik snap de eerdere discussie, bij het ophalen viel mij direct al het relatief kleine formaat op. Desondanks had ik er nog vertrouwen in maar achteraf ben ik teleurgesteld. Het tempo was slecht maar de uitwerking oke. Hij leek totaal niet op de eerdere productfilms!

Al met al vond ik het redelijk zonde en had ik van het geld beter wat anders kunnen aanschaffen. Samen met enkele andere tegenvallers van deze leverancier vrees ik dat het geen Rubro meer is voor mij..

Hallo even een vraag! Ik kan deze box aanschaffen voor 59,00 euro. Is het voor dat geld wel een aanrader, of kan ik toch beter wat anders kopen??
Hoe zit het met de burst en effect grote?

Back
Bovenaan