Razor box

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 721
Artikelnaam: Razor box
Bruto Gewicht: 4620 gram
Netto Kruitgewicht: 1257 gram
Aantal Schoten: 111
Effectomschrijving: ZET JE SCHRAP! Met dit 111 shots cake assortiment verdeeld over 4 cakes breekt de blauwgouden hel los!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 2/1
Richtprijs: € 119,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_721_-_heavy_legend_razor_box_111_s_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
maar met 1257 gramm valt het dan weer tegen. Hoop dat net als de vorige jaren de prijzen dus variabel zijn want voor 315 gram per stuk vind ik 39 euro te duur daar zijn zat goed 500 grammers voor dus 25 euro per stuk lijkt mij zat. Kan het gezeur over de zena box nog herinderen dat men hem voor 25 p stuk okey vind maar 39 te duur zou vinden. :P

Vind dit goud in deze doos wel echt mooi.
Die crackling willow achtige serie had van mij wel weg gelaten mogen worden.

maar met 1257 gramm valt het dan weer tegen. Hoop dat net als de vorige jaren de prijzen dus variabel zijn want voor 315 gram per stuk vind ik 39 euro te duur daar zijn zat goed 500 grammers voor dus 25 euro per stuk lijkt mij zat. Kan het gezeur over de zena box nog herinderen dat men hem voor 25 p stuk okey vind maar 39 te duur zou vinden. :P

Gelukkig is het geen 39 euro per cake maar 30. Daar wordt het weer anders van hè.
Greetzz

Ik vindt het een topper.
Mooie opbouw met dikke gouden effecten overgaand in salvos.
En als kers op de taart nog een zootje salutes erbij.
Knap bakkie!
En hier zeur ik niet over de prijs , voor 30 euro per cake is ie gewoon goed te noemen!

Vind dit kwa prijs kwaliteit verhouding de beste van de avond!
Dit is ook een van de weinige producten van Rubro uit 2013 die ik zou aanschaffen.

Blok van meer dan een minuut vind ik al snel vervelend worden. Er mag iets hoger tempo in bij blokken van 100 schots of meer. Uitzondering wordt het wanneer kaliber groter wordt, maar dat spreekt voor zich.

De salutefinale maakt het product écht af. Als ik kijk naar het totaalplaatje van het product, dan spreekt mij dit nieuwe product het meeste aan.

Mooie box! mede door gebruik van deze type goud,tempo had ietjes sneller gemogen maar is niet storend. prijs is goed te doen. Deze nog maar een keer zien op winkeliers demo's,voordat ik m definitief op het lijstje zet.

Laatst bewerkt:
Heerlijk bakkie herrie was dat gister!! Product - uitstekend, Prijs- uitstekend. Wat wil je nog meer als liefhebber dat die dan ook nog met een heel regiment aan salutes afgesloten word. Top.

Back
Bovenaan