Ratellinten 60 stuks

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Ratellinten
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal per verpakking: 60 stuks
Effectomschrijving: Een Ratellint is een knetter-pellet van de de categorie F1 en is geschikt voor buitenshuis gebruik. Het effect is een knetterend geluid.
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Adviesprijs: €3,49

Aldi ratellinten.JPG

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Ik las ergens dat er een batchnummer was van de snelle ratellinten van de aldi? Iemand die deze nog weet? Kan ik er opletten in de winkel morgen

Ik heb net de nieuwe aldi lading binnen en 1 afgestoken was normale knetter en ging langzaam.
Batch no LE202049-6465-27

Krijg net bericht van m'n vader, ratellinten bij de Aldi, batchno. eindigt op 06, veel verschillende versies blijkbaar. Hij heeft maar een doosje voor me meegenomen, ben benieuwd.

Misschien toch nog maar even weer naar de aldi bij de volgende levering... De batches van 2018 en 2019 waren naar mijn weten toch best oke.

Misschien toch nog maar even weer naar de aldi bij de volgende levering... De batches van 2018 en 2019 waren naar mijn weten toch best oke.

Jaa dat dacht ik ook! Zag 2019 staan en die maar gelijk gepakt. Verder eigenlijk niet nog naar andere batches gekeken.

Ik zie in dit topic meerdere batchnummers voorbij komen maar het is wel belangrijk om te weten of deze nummers de batchnummers zijn die op de sticker staan of onder de sticker op de kartonnen verpakking. Ik snap trouwens ook niet zo goed waarom al die verpakkingen een ander batchnummer hebben gekregen tov de originele verpakking want op de laatste 2 cijfers na zijn ze 100% identiek. Maar daar zullen we wellicht nooit achter komen.

Mijn sticker batchnummers zijn iig:

LE202049-6465-12
LE202049-6465-28

Beide batches gaan hier langzaam af maar knetteren er wel hevig op los! Ze gaan qua geluidsniveau met gemak over de knal van een inmiddels verboden rotje heen.

Mooi om mee te lezen. Knetterlinten batches. Ik heb hier 4 jaartallen liggen en daar ook weer diverse batches van. Uiteraard niet allemaal dit jaar gekocht. Zal ze ook zsm testen.

Back
Bovenaan