Raketbatterij 25 shots

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 241
Artikelnaam: Raketbatterij 25 shots
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Raketbatterij met 25 luchthuilers 4 stuks per pak
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €4,25
Verpakkingseenheid: niet bekend
Film:

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beko heeft ook een fluitbakje van 25 schoten, erg leuke producten als je ze voor een klein prijsje kan kopen. :)

Als de prijs idd niet te hoog ligt zijn dit zeker leuke dingetjes om mee te nemen. Bij een dealer van de Kruiterij koste 1 zo'n potje €2,75 dus ik gok dat de prijs ongeveer rond de 9 of 10 euro zal liggen.

ben jij grappig? een fluitbak van 200 shots kost een tientje.

Zal niet meer dan 2 euro zijn

Haha tja, maar Breeschoten hanteert hele andere (dure) prijzen. Bij mijn dealer worden dezelde verkocht, dit is namelijk gewoon een omlabeling van die van Beko. De prijs was vorige jaar 4,25 euro. Dus meer dan 5 euro voor deze 4-pack zul je niet moeten betalen.

Ik raad hem iedereen aan trouwens ! Erg leuk zo voor erbij, zowel overdag als s'avonds.

:bye:

nou het zou mooi zijn als dit een omlabeling is want dan valt de prijs heel erg mee als je die vergelijkt met die van Breeschoten.

Heb me hier een pakje van gehaald. Ik betaal niet snel 15 euro of meer voor een fluitbak, maar 4 van die kleintjes zijn wel weg leuk. Prijs is prima, erg leuk dit soort kleinigheden.

idd davis, ik heb ook 3 pakjes besteld van deze.
leuk voor 's morgens en tegen de avond :)

Heb ook 2van die pakken besteld, 1 voor mij en 1 voor me zusje
heb ook de grote broer met 200sh voor een tientje besteld , ben benieuwd,nog geen ervaringen met fluibakken gehad hehe

het zijn waarschijnlijk dezelfde potjes die beko vuurwerk ook verkoopt. hij heeft die vorig jaar gehad ofzo en geeft aan wat die potjes deden. kans is ook groot dat dit dezelfde zijn als die van beko omdat beko en schuurmans samenwerken. ( bekend verhaal ).

deze heb ik ook besteld :D 3 pakken :D ook de 200 shots besteld en bij een andere dealer ook een paar 100 shots :p wordt weer lekker fluiten de 31e :bye:

Back
Bovenaan