Rainbow Warrior

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2516
Artikelnaam: Rainbow Warrior
Netto Kruitgewicht: 90 gr.
Aantal Schoten: 8 Schots
Aantal Cakes: 1
Effectomschrijving: Silver blue/purple wave with crackling tail.
Afmetingen: 120 * 150
Stijghoogte:
Verpakkingseenheid: 18/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent er snel bij Moontan, net online en ze staan hier al. Het was overigens geen officiele demo dit maar dat terzijde. Was jij er overigens ook bij dan? want dan hebben we elkaar getroffen.

Je bent er snel bij Moontan, net online en ze staan hier al. Het was overigens geen officiele demo dit maar dat terzijde. Was jij er overigens ook bij dan? want dan hebben we elkaar getroffen.

Wij moeten elkaar wel gesproken hebben, want we waren met hooguit 8 man in totaal.
Ik heb een kort verslag van deze avond geschreven,dat kan je lezen door de volgende link aan te klikken:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=16302

zijn er mensen die het verschil tussen de Rainbow en Rainbow warrior zien?
In de Rainbow zit er 10 gram meer kruit in geloof ik.
kan dit zich uiten in grotere boeketten? ik zie namelijk niet veel verschil

Gewoon allebei halen joh, kan je het na oud en nieuw aan ons vertellen:p zijn top potjes:p

zijn er mensen die het verschil tussen de Rainbow en Rainbow warrior zien?
In de Rainbow zit er 10 gram meer kruit in geloof ik.
kan dit zich uiten in grotere boeketten? ik zie namelijk niet veel verschil

Inderdaad, ik zie er ook geen verschil in.
ben benieuwd naar de demo volgende week in rijnsburg, ik denk dat de rainbow iets harder is en hij is ook een stukje groter.

Inderdaad, ik zie er ook geen verschil in.
ben benieuwd naar de demo volgende week in rijnsburg, ik denk dat de rainbow iets harder is en hij is ook een stukje groter.

Dat klopt precies....
De rainbow knalt harder en de boeketten zijn ook groter. De keuren van de rainbow warrior zijn wel weer mooier en feller.

de rainbow warrior zojuist gezien op de demo. vond hem erg goed voor het geld wat hij kost. lekkere burst knallen met best goede boeketten erbij. alleen persoonlijk vind ik hem veelste kort en neem deze daarom ook niet. maar verder een erg leuke (budget) cake of natuurlijk om oudjaarsdag mee door te komen:)

EDIT: hier nog mijn film opgenomen op de demo van de Vuurwerkstunthal Elst
2stuks Rainbow Warrior:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan