Raam vernielt door vuurwerk in Den Helder

Starburst

VWC lid
DEN HELDER Een bewoner van een woning op de Vletweg in Den Helder werd zaterdagochtend rond 03.20 uur opgeschrikt door een enorme knal.
De bewoner stond net op om wat te drinken te pakken toen het raam er met een enorme knal uit klapte. Er vloog glas door de woonkamer. De bewoner raakte niet gewond.
Buiten werden er restanten gevonden van vuurwerk en tape. Mogelijk is het vuurwerk op het raam geplakt. De politie zoekt getuigen.

Bron; RTV Noord Holland

Zeer jammer dat dit weer moet gebeuren. Kunnen ze vuurwerk gewoon niet normaal afsteken? Hopelijk zijn er camerabeelden zodat deze debielen opgepakt kunnen worden. :mad:

zoals ik altijd zeg: oppakken zulke vandalen. zoiets doe je toch niet zomaar? misschien wel weer een afrekening ergens van. erg toevallig dat de bewoner net water stond te drinken toen het gebeurde.

Opsluiten deze criminelen!
Dat je dingen van jezelf (of je zusje) op blaast, ok: maar geen eigendommen van andere mensen! :angry:
Ik snap echt niet hoe iemand het in zijn hoofd kan halen om zoiets te doen!:frusty:

Opsluiten deze criminelen!
Dat je dingen van jezelf (of je zusje) op blaast, ok: maar geen eigendommen van andere mensen! :angry:
Ik snap echt niet hoe iemand het in zijn hoofd kan halen om zoiets te doen!:frusty:

tja we moeten maar vanaf nu prive filmpjes maken van oud en nieuw als we dan binnenkort geen vuurwerk meer mogen afsteken door dit soort graf lui kunnen we de filmpjes af draaien:cry::cry:verder moeten we een site in america oprichten (net als de pedosite )waar we dit soort criminelen met naam en foto op kunnen zetten zodat iedereen kan zien wat voor klaatzakken dit doen:angry::angry:

Nou dat hoop ik niet, want mensen hebben recht op privacy, ook vandalen. Iedereen die zich misdraagt moet de kans krijgen zijn leven te beteren en dat kan niet als naam en foto met het gepleegde delict op een website te zien zijn. Die Amerikaanse website ken ik en ik vind het een grof privacy-schandaal. Rechters mogen van mij streng straffen, sowieso in zaken waar de dader schade heeft toegebracht aan materie, en al helemaal als de dader schade heeft toegebracht aan personen, maar als de straf voorbij is moet het ook klaar zijn. Er is op de wereld geen tweedeeling van lieve mensen en kl00tzakken. Iedereen is lief en iedereen is een kl00tzak, dat verschilt per moment en per situatie.

LOL Wat mij betreft krijgen criminelen (want dat zijn 't) allemaal een digitale schandpaal! Vol met die rotkop op het internet wat mij betreft. Recht op privacy is hartstikke mooi, maar als je de fout in gaat vervallen wat mij betreft alle rechten. Op die manier zou elke moordenaar, of verkrachter ook recht op privacy moeten hebben.

Als criminelen recht zouden hebben op privacy dan zouden de camera beelden bij de pompstations etc ook wel uitgeschakeld mogen worden. En bij de winkels, want recht op privacy. Nee, als er fototjes of beelden zijn van deze mafkees heterdaad, mooi het internet op en opsporen die vent.

Nou dat hoop ik niet, want mensen hebben recht op privacy, ook vandalen. Iedereen die zich misdraagt moet de kans krijgen zijn leven te beteren en dat kan niet als naam en foto met het gepleegde delict op een website te zien zijn. Die Amerikaanse website ken ik en ik vind het een grof privacy-schandaal. Rechters mogen van mij streng straffen, sowieso in zaken waar de dader schade heeft toegebracht aan materie, en al helemaal als de dader schade heeft toegebracht aan personen, maar als de straf voorbij is moet het ook klaar zijn. Er is op de wereld geen tweedeeling van lieve mensen en kl00tzakken. Iedereen is lief en iedereen is een kl00tzak, dat verschilt per moment en per situatie.

je hebt toch ook karakterverschil. maar wat rickb zij vind ik ook wel waar. want als je weet dat zoiets gebeurd doe je het ook minder snel. maar ze zouden het ook pas bij meerdere keren kunnen doen :bye:.

recht op privacy? als je je zelf boven de wet stelt door te doen wat je zelf wilt verspeel je in mijn ogen je recht op privacy.

ik ben het er wel mee eens dat mensen nog een kans moeten krijgen, al verspeelt meer dan de helft die kans al snel door terugval?

ik vind wel dat je recht hebt op jou mening toch vind ik het een soort pvda opmerking,we moeten met zijn allen weer de criminelen gaan dood knuffelen.en voort gemak de rechten van de slachtoffers vergeten:frusty:

Wat bezielt deze mensen zeg, vuurwerk op een raam vast tapen.
Dan heb je het niet helemaal begrepen helaas.

Back
Bovenaan