Pyrozfears sfeer en filmtopic

Oef, ik had het twee jaar geleden ook kunnen zijn Daniel! :D Lekker vloeiend verhaal!
Cat. 1 vuurwerk koop ik in aanloop naar oud en nieuw nog steeds, heerlijk om de kriebels flink op te voeren!

En mijn neefjes.... ja, ik kijk er weer met genoegen naar uit om die vragende de kinderkoppies op de eerste de beste verjaardag begin december te zien! ''Arie, wanneer gaan we cat. 1 stoken?'' :D
Freakjes in potentie!

Oef, ik had het twee jaar geleden ook kunnen zijn Daniel! :D Lekker vloeiend verhaal!
Cat. 1 vuurwerk koop ik in aanloop naar oud en nieuw nog steeds, heerlijk om de kriebels flink op te voeren!

En mijn neefjes.... ja, ik kijk er weer met genoegen naar uit om die vragende de kinderkoppies op de eerste de beste verjaardag begin december te zien! ''Arie, wanneer gaan we cat. 1 stoken?'' :D
Freakjes in potentie!

Ja, heel herkenbaar. Ik ben de vuurwerk-neef in de familie.

De uitgebreide verslagen van het shoppen van afgelopen jaar en van de dag zelf volgen in de zomer.
Om dan de sfeer een beetje op te krikken, laten we het zo zeggen.
Maar hier volgt mijn verslagje van het 0:00 moment.

Voor 0:00 had ik een aantal mooie cakes uitgezocht: Capital van VWT, Collector van VWT, Atomic Bull van Wolff en de Crack Attack van CR. Uiteindelijk had ik ook nog de Demolition van VWT, Missile Base 200 van CR en de 36 shots cake uit de Burst Duo van Wolff. Net na twaalven begon ik met de Missile Base, lekker om herrie te maken. Daarna de 36 shots cake uit de Burst Duo, wat een klappen kwamen daar van af zeg.
Maar daarna gingen we door naar de Capital. Ik had hem een aardig stukje ver weg gezet. En daardoor viel het me pas op hoe groot de boeketten waren die er uit kwamen. Enorme palmen met oplichtende tips. Echt genieten. Daarna gingen we verder met de Collector. Deze schoot best hoog, maar het effect kwam er gewoon prima uit. Mooi ghost effect heeft deze cake. Daarna schoten we de Demolition, dit is een product zonder kooi. Dus minder burst, echter was de cake nog steeds best mooi. Vooral de kleuren kwamen er prima uit. Daarna was het tijd voor de cakebox. De Atomic Bull. Deze had ik de avond er voor doorgelont, en na de eerste cake ging met het laatste salvo van de eerste cake het eerste salvo van de tweede cake af, dit was wel mooi. Zo ook naar de derde cake. Deze box is zeker een aanrader, grote effecten. En mooie crackling finale. Na een tijdje, om de dag af te sluiten, stookten we nog even de Crack Attack. Echt een ramcake. Nog bedankt China Red en VWC dat ik deze mocht winnen!

Back
Bovenaan