Pyrovoordeel Freak opruim Actie 2013 40% korting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harten4

VWC lid
Beste leden,

Wij van harten4/pyrovoordeel gaan ruimte maken in de bunkers voor het assortiment 2013 / 2014. Daarom ruim 140 producten die eruit gaan en met 40% korting te bestellen zijn.

Het is heel simpel. Je vult het excel of pdf bestand in en stuurt die naar [email protected]. Na ontvangst bestelling sturen wij een bevestiging met de factuur terug. Je hebt dan 48 uur om te betalen. Betaal je niet dan gaat alles weer terug in de verkoop.

Afhalen kan alleen de volgende momenten.

>>> 28-12-2013 van 07:00 - 10:00
>>> 30-12-2013 van 08:00 - 10:00
>>> 30-12-2013 van 20:00 - 22:00

http://www.pyroblog.nl/voorraad_lijst_pyrovoordeel.xlsx
http://www.pyroblog.nl/voorraad_lijst_pyrovoordeel.pdf

Laatst bewerkt:
Zeer leuke artikelen met een geweldige korting.
Bedankt Harten4 voor het aanbod.

Dikke lijst met mooie prijzen! hier gaan heel wat mensen plezier van hebben.
Helaas is dit voor mij ook wat afwijkend van de route voor 28 dec.. om dat tijdstip.

Alsnog veel succes met dit seizoen harten4 :D

Eerste bestellingen zijn alweer binnen en zijn verwerkt. Jullie krijgen vandaag nog de factuur opgestuurd.

Er waren vragen over het afhaal adres! Dit is Wiltonstraat 59 in Veenendaal.

De eerste producten zijn alweer uitverkocht en andere gaan redelijk snel houd hier rekening mee want OP = OP! De bijgewerkte pdf en excel file met juiste aantallen staat reeds online.

Ik heb mijzelf beloofd om te wachten met bestellen van producten totdat ik de collecties van de winkels weet en wat demo's heb gezien (i.t.t. vorig jaar), maar deze mooie actie maakt het er niet makkelijker op.

Helaas ben ik die afhaaltijd al elders vuurwerk halen. Mooie acties! Producten zullen toch wel de deur uitvliegen.. !

We krijgen redelijk veel reacties mbt de afhaal tijd waar niet iedereen kan. Omdat wij graag iedereen de beste service willen bieden gaan wij van Harten4 kijken of we een extra tijd/tijden kunnen toevoegen. Of dit ook op de zaterdag wordt moeten we even kijken.

Leden die wel willen bestellen maar niet kunnen op de tijd ontvangen we graag een pm of mail met voorstel van andere tijd/en zodat wij kunnen kijken wat wij voor jullie kunnen betekenen.

We hebben extra afhaal mogelijkheden gecreëerd voor jullie. En dat is op Maandag 30 december tussen 08:00 en 10:00 uur ochtends of tussen 20:00 en 22:00 avonds. Geef bij je bestelling aan wanneer je wilt langskomen.

Iedereen die besteld heeft hebben mail terug gehad met de factuur.

Oef, dat wordt vanavond weer het e.e.a. selecteren.
Komen hier updates te staan van de voorraad?

Want als ik nu 350x hoogmoed bestel, heeft de rest een probleem :bonk:

EDIT: Ik heb van alle cakes die er op staan de filmpjes gekeken, selectie gemaakt. Daarna heel veel moeten krassen, maar er komt later vanmiddag een bestelling van Euro 630,41 jullie kant op. (Alles wat ik nu bestel, voelt aan alsof het niet bij het Oud & Nieuw budget hoort). Misschien dat ik nog een paar dingen weg kras, maar niet veel.

Ze zien me weer aankomen met 3 auto's :D
Losse bestelling wordt ook steevast bij Harten 4 geplaatst, top altijd!

Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor het bestellen. Iedereen heeft een reactie terug gekregen dan wel de factuur ontvangen.

De nieuwe up to date lijst staat online en sommige producten gaan nu erg snel! Dus wees snel want op = echt op!

Oef, dat wordt vanavond weer het e.e.a. selecteren.
Komen hier updates te staan van de voorraad?

Want als ik nu 350x hoogmoed bestel, heeft de rest een probleem :bonk:

Ik nodig je graag uit om ons Nederlands record van 123,5 stuks in 1 keer te verbeteren.

Jeanne-Marie, je hebt een bericht terug.
Blijkbaar is er 1 klein foutje in de conversie van excel bestelformulier naar jullie systeem gegaan.
2x hetzelfde artikel, verschillende prijzen.

Groetjes Nick :)

EDIT: Dit kleinigheidje is zojuist nog opgelost. Bedankt voor dit avondwerk en als beloning is mijn grote bestelling gelijk betaald!

Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor het bestellen. Iedereen heeft een reactie terug gekregen dan wel de factuur ontvangen.

De nieuwe up to date lijst staat online en sommige producten gaan nu erg snel! Dus wees snel want op = echt op!

Ik nodig je graag uit om ons Nederlands record van 123,5 stuks in 1 keer te verbeteren.

Helemaal mooi, mijn bestelling is betaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan