[Pyrostar] Rapido 180 shots Nieuw 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kwakkebol

VWC lid
Artikelnaam: Rapido
Artikelnummer:
Importeur: Pyrostar
Aantal shots: 180
Kartoninhoud:
Effectomschrijving: Zeer snelle en harde knalmat met 180 schoten, Dit is de snelle versie van de Black one
Verkrijgbaar bij : Pyroshop bvba baarle
Prijs: €50,00

20141109_145347.jpg

20141109_145647[1].jpg

ziet er leuk uit, maar voor die 50 euro laat ik andere mensen er veel plezier van beleven en betalen.

wat ik wel mooi vind is het bloemetjes old school patroon op de knallers.

Jezus 50euro ze willen zeker vlug een A.M.G voor de deur!!
Een prijs van 20-23 euro is nog redelijk op zijn plaats.
Maar zeker niet als je er meer van koopt!
Gr vvw.

Jezus 50euro ze willen zeker vlug een A.M.G voor de deur!!
Een prijs van 20-23 euro is nog redelijk op zijn plaats.
Maar zeker niet als je er meer van koopt!
Gr vvw.

De mat is gemaakt van normale nitraten, met ook de zelfde hoge afwerking als de normale nitraten vandaar dat deze wat prijziger is.

Deze mat :D Wat een ongelooflijk bruut ding. Eerst de Black One, en deze er direct achter aan. Stond echt versteld van de kracht erachter dat dit ding produceert. Niet in een te smalle straat afsteken zou ik zeggen, want dan kunnen er wel eens ramen uitklappen. 50 euro vind ik trouwens iets te gortig, maar voor de aanbiedingsprijs is het zeker geen miskoop!

Werkelijk de hardste mat uit België die ik ook heb gehoord! Snoei en snoei hard, de grond trilde gewoon 20 meter verder waar ik stond!

Als deze nu eens de helft van de prijs waren of minder is het een leuk idee om er stuk of 10 te doen.
Tegen deze klappen kan geen nitraatmat/kingscracker of chinese rol op.

Vandaag bij de pyroshop geweest. Had na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt en wilde deze rapido gaan aanschaffen. Zat te denken aan 6 matten met hopelijk iets korting :P
Helaas was deze mat ineens 60€ per stuk. De black one was niet meer op voorraad, evenals de nitraatmat 2000 schots....
Nou sorry dankje feestelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan