• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Pirat met lont

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nitraat12

VWC lid
Artikelnaam: Pirat
Artikelnummer: Onbekend
Importeur: Pyrostar
Aantal per verpakking: 100
Kartoninhoud Niet bekend
Effectomschrijving: De bekende pirats met lont!
Prijs: €2,00

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat dit een zeer goed alternatief is voor mensen die van hun ouders geen strijkers mogen (was bij mij het geval). En ik vind hem ook ietjes harde knallen dan de normale pirat.

Het is een leuk ding hoor.
"Het zijn gewoon een soort rotjes" zei mijn vriend tegen zijn ouders :p
Maar wel leuke knallers en zo als Tom K al zei: een leuk initiatief voor strijkers, wel grappige knal, ook erg leuk om in een pan met water af te steken, dan vliegt die hele pan 1,5m de lucht in :p.
Maar ik heb liever strijkers, ik vind dat vlammetje toch zo leuk.

Ze zijn ook erg leuk om in water te gooien want door het gips zinken ze. Dan zie je zo n mooie doffe knal onder water.

maar mag je hen nu ook in nederland of tog iligaal?
wat ik zou ze wel graag wille hebbe en ik kan niet naar belgie

Ik hoorde dat deze uit de handel zijn? kan iemand mij duidelijkheid geven of dit zo is of niet?

pirat met lont

pirat met lont

eigenlijk niets aan
het is een soort rotje
knalt ietsje harder
sommige deden het niet
maar de kwaliteit verder is goed

Een een paar geleden kon op een 1 of andere vage redenen geen strijkers uitgevoerd worden vanuit China.
Dit had te maken met de vrachtvervoerders, maar waarom.
Daarom heeft Pyrostar toen een ,,strijker'' met lont op de markt gebracht.

Nu mogen er weer strijkers uitgevoerd worden vanuit China.
Maar welke strijkers je bij de Pyroshop kan kopen?
Dacht de Corsair van Weco, maar dat weet ik niet zeker.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan