[Pyrostar] Giga Flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Giga Flash
Artikelnummer: 3019
Importeur: Pyrostar
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: Volgt
Effectomschrijving: Celebration Cracker 561 schots met grote knallers.
Prijs: € 45,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Pyrostar voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn dat alleen maar grote knallers of zit er ook een eindknal bij?

Ik heb ze geteld, ik kom uit op 492 rotjes dus er zitten er 69 in de eindbom.

15x693t.jpg

best vaag dat er zo weinig bekend is van deze mat?
Ziet er wel grof uit.. Gaat om het innerlijk natuurlijk...
Niemand ervaring mee?

Dit jaar is het label iets aangepast.
deze mat is net zoals alle ander matten van pyrostar gevuld met zeer fel flash kruit en ook is de contructie van de rotjes anders.

Dit topic is niet erg actief, zijn hier echt geen filmpjes van? Ik wil deze namelijk kopen, maar had graag gezien hoe die knalt. Ik ben de Big Bang van Zena en de tegenhanger van Alpeco gewend en ben benieuwd hoe deze verschilt.

Herfstvakantie Aanbiedingen!
Gigaflash van 42,50 nu 32,50
Acties geldig t/m 31 Oktober 2010 tenzij anders vermeld.

Herfstvakantie Aanbiedingen!
Gigaflash van 42,50 nu 32,50
Acties geldig t/m 31 Oktober 2010 tenzij anders vermeld.

Erg mooie actie! Met deze prijs ga ik twijfelen tussen deze en de Big Bang van Original. Die laatste had ik al op m'n lijstje staan, maar voor dezelfde prijs lijkt de Giga Flash me ook erg aantrekkelijk.
Jammer dat niemand nog echt ervaringen/filmpjes van deze mat heeft, terwijl dit toch één van de grotere en duurdere matten van Belgie is.

Ik ga er, met de kwaliteit van Pyrostar, vanuit dat het met de knallen wel goed zit, maar ben vooral benieuwd naar het tempo van de mat. Als deze net zo lekker gaat als de Big Bang heb ik mijn keuze gemaakt :). Iemand die daar meer over weet?

de snel heid van deze mat is goed, het is geen slome mat.
de giga flash knalt ook een stuk harder dan de big ben rollen.

Pim vraag hoe weet je zo zeker dat ze harder gaan heb je dit gemeten en zo ja wil ik de uitslagen wel is zien!
kevin roep op andere fora ook al dat jullie producten zo veel beter en harder knallen maar jullie hebben niets om het te onder bouwen!
vind dit erg jammer maak je product groot op de goede manier !

Pim vraag hoe weet je zo zeker dat ze harder gaan heb je dit gemeten en zo ja wil ik de uitslagen wel is zien!
kevin roep op andere fora ook al dat jullie producten zo veel beter en harder knallen maar jullie hebben niets om het te onder bouwen!
vind dit erg jammer maak je product groot op de goede manier !

Ik zit namelijk zelf meer dan 2 maanden in China,
en dan kom je in verschillende fabrieken producten tegen van andere importuers.
Zo heb ik de rollen al meermaals gezien en er is veel verschillend te krijgen in china.

*Het flash kruit dat in de rollen van pyrostar zit is veel feller dan dat van vele andere matten (ik zal hier voor jou nog een foto van make).

* De eindbom is veel heftiger er zitten 61 knallers in de eindbom van de giga flash terwijl er in de big ben maar 37 zitten.

*In de knallers van de giga flash zit een einddop van gips waardoor er meer druk is ook zijn de knallers iets dikker . De big ben heeft enkel dicht gevouwen papier als einddop en heeft dunnere knallers.

BTW Met de meeting bij pyroshop op de midszomer in baarle was Sisser ook even komen kijken en er waren toen sampels van de 7 eindbommen rol binnen met de labels van de fabrikant rond. Sisser herkende deze gelijk van de goede kwaliteit van vroeger.

Pim

pyropim;
*In de knallers van de giga flash zit een einddop van gips waardoor er meer druk is ook zijn de knallers iets dikker . De big ben heeft enkel dicht gevouwen papier als einddop en heeft dunnere knallers.

Pim

pim ik vind je onderbouwing sterk alleen dit punt snap ik niet hoe kun je dan twee matten vergelijken als ze met een heel ander procedé gemaakt zijn!
dit is gewoon een nitraat mat met eind bom!
nog maal zeg ik, je hebt leuke en sterke producten.
maak ze groot door ze naam bekendheid te geven op een goede manier en geen vergelijking te maken of zeggen dat iets beter is dan een ander!
En als je producten zo goed zijn haal me een keer over!
ben tot nu toe nog nooit in je shop geweest maar heb een aantal van je producten bij vrienden voor bij zien komen en en ben over sommige zeker te spreken!(ben er niet om je af te kraken!)

Laatst bewerkt door een moderator:

Nou Pim hier ben ik dus geen voorstander van.
Waneer je zoon rol in de straat afsteekt (wat overgroot deel van de consument doet) Zal het gips je om de oren vliegen.
Dit kan voor onodige schade zorgen.
Doe mij dan tog maar een rol zonder gips stoppen.

BTW julie beweren dat julie zeer goede flash kruit gebruiken (dat geloof ik meteen)
Maar van waar dat gips voor een hardere knal? ik vind het onzin met goede flash is een papieren eindstop tog voldoende? En het is nog vijliger ook!
Nee ik probeer alleen krietiek te geven!
Want met de rol is verders nix mis.

Bij alle chainthunders( zo ver mij bekend is) zit ook een gips stop, en daar klaagt niemand om. Als je gewoon voldoende afstand neemt is er zoiezo niks aan de hand lijk me. Metertje of 10 is ruim voldoende.

Heb een hoop vertrouwen in dit product omdat ik zeer te vrede was met de collectie vorig jaar van pyroshop.

Bij alle chainthunders( zo ver mij bekend is) zit ook een gips stop, en daar klaagt niemand om. Als je gewoon voldoende afstand neemt is er zoiezo niks aan de hand lijk me. Metertje of 10 is ruim voldoende.

Heb een hoop vertrouwen in dit product omdat ik zeer te vrede was met de collectie vorig jaar van pyroshop.

klopt wat je zecht.
maar van een chain thunder weet men vaak wel dat er gips in verwerkt zit.
van een bigbang achtige rol verwacht je dat niet.

het is trouwens een prima rol daar mag ik nix van zeggen.
vond het gips verhaaltje alleen zo raar:wink:

Daar heb je wel gelijk in, bij deze mat verwacht je het niet echt. Maar het gaat dan alleen om het idee dat het gips je om de oren gaat vliegen, maar valt reuze mee denk ik want ik heb er bij de chainthunder nooit last van gehad:)

Deze knallers hebben daarin tegen dan wel meer gips omdat de knaller zelf groter is. Zie het inderdaad ook meer als een 'nitraatmat' met eindbom. Of een grote goudmat met eindbom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan