pyroshop VWC lid 3 nov 2013 #1 Artikelnaam: Black Bermuda Aantal per verpakking: 10 Aantal in karton: 100/10 Fabrikant/Importeur: Pyrostar Kruitgewicht: 1 gram Effectomschrijving: Knal Bijlagen 3082.jpg 86,6 KB · Weergaven: 0 Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2015
Artikelnaam: Black Bermuda Aantal per verpakking: 10 Aantal in karton: 100/10 Fabrikant/Importeur: Pyrostar Kruitgewicht: 1 gram Effectomschrijving: Knal
pyroshop VWC lid 20 nov 2014 #2 Vernieuwd!! Bevatten 1 gram flashkruit per stuk!! 5 doosjes a 10 stuks voor 8 euro bij pyroshop!
3xh VWC lid 20 nov 2014 #4 Dat heb ik in lijven ondervonden. Voor 1 gram een beste knal. En voor de actie prijs heb je een topper in huis.
Dat heb ik in lijven ondervonden. Voor 1 gram een beste knal. En voor de actie prijs heb je een topper in huis.
K -knalvuur VWC lid 27 nov 2014 #5 3xh zei: Dat heb ik in lijven ondervonden. Voor 1 gram een beste knal. En voor de actie prijs heb je een topper in huis. Klik om te vergroten... Goed om te horen! knallen ze beter als de 'oude' bruine bermuda's?
3xh zei: Dat heb ik in lijven ondervonden. Voor 1 gram een beste knal. En voor de actie prijs heb je een topper in huis. Klik om te vergroten... Goed om te horen! knallen ze beter als de 'oude' bruine bermuda's?