PyroPictures Films - UPDATED 06/08 3 nieuwe films

Verdomme, die filmpjes werken weer niet meer. Heeft iemand een andere goede upload site voor mij zonder teveel poespas.?

Mja iemand anders had me zojuist al getipt over Snapdrive. Heb ze nu daar op gezet. :)

Stuk voor stuk hele leuke en goede films.
Bedankt dat je ze met ons wilt delen.
Je hebt trouwens ook een hele goede smaak wat vuurwerk betreft.
Goed spul allemaal.

:bye:

mooie films alleen vindt beetje jammer dat het lang duurt voor dat je de echte film ziet, eerst de logo dat duurt 10 seconde dan nog 5 a 10 seconde present en dan nog eens 5 a 10 seconden de product naam en aantal shots en hoeveel gram en dan uit eindelijk de film

dus dat is ongeveer 20 a 30 seconde wachten tot je de potje en effecten zelf ziet
dat is minder.. :sad:

mooie films alleen vindt beetje jammer dat het lang duurt voor dat je de echte film ziet, eerst de logo dat duurt 10 seconde dan nog 5 a 10 seconde present en dan nog eens 5 a 10 seconden de product naam en aantal shots en hoeveel gram en dan uit eindelijk de film

dus dat is ongeveer 20 a 30 seconde wachten tot je de potje en effecten zelf ziet
dat is minder.. :sad:

Ik wou het graag een beetje professioneel aanpakken. En 30seconden wachten valt toch wel mee. ;)

Ik wou het graag een beetje professioneel aanpakken. En 30seconden wachten valt toch wel mee. ;)

beetje professioneel is ok maar 30 seconde wachte voor paar seconde plezier ja sorry dat duurt beetje lang

als het nou 4 sec was per stukje intro dan was oke snap je ;)

Filmpjes doen het weer! :D

Nette filmpjes die jorge die oploopt is helemaal een mooi blok :wink:

Ik vind het wachten in het begin eigenlijk ook iets te lang kijk maar naar de filmpjes van vwc duurt het ook nooit zo lang

De producten zijn zeer goed :)

alleen de effecten zie je haast niet het wordt net onder de effect van de boeketten gefilmt dat is wel minder

maar verder mooie producten :wink:

ziet er goed uit. Mooie intro. Zou hem alleen wat korter doen idd. En vragen of de camera man volgende keer niet wil in en uitzoomen!

Back
Bovenaan