• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyromoravia] Pirat Special

MasterBsc

VWC lid
Artikelnaam: Pirat Special
Aantal per verpakking: 100 stuks
Aantal in karton: Onbekend
Fabrikant/Importeur: Pyromoravia
Kruitgewicht: 0,9 gram
Prijs: Onbekend
Effectomschrijving: Knal

Doet me denken aan de tjechiese pirat special, die exact dezelfde verpakking heeft, alleen die waren per 70, en deze per 100.

Dit zijn de pirats die Loots vroeger verkocht, je kan zien dat de verpakking exact hetzelfde is.

Bijlagen

• sovc4k.jpg
    sovc4k.jpg
    14,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn dit niet die Pirats die loots 2 a 3 jaar geleden verkocht?.
Ik vond dat wel mooie dingen alleen lag ik er altijd een gebroken rotje voor
omdat ze binnen de 4 seconde afgingen.

dit ijn niet de pirats die loots verocht.

de special pirats van dit merk bestaan gewoon nog bevatten 1,3gram sas en zitten per 70 verpakt!

dit zijn de gewone pirats van dit merk!
hoe ze knallen.... geen idee vast ook wel lekker

De pirats die Loots vroeger verkocht, staat ook Pirat op de verpakking. Ik doe in de begin post een foto om te vergelijken.

Back
Bovenaan