Purple Sky

Naam: Purple Sky
Artikelnummer: 5003
Aantal Schoten: 6 schots
Effectomschrijving: groene staarten met paarse boeketten
Richtprijs: 5.50 euro
Film: http://www.vwrf.com/promovies/gbvvideo/5003.wmv
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

5003b.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
het is een mooie pot voor 5.50 euro als je low in cash bent maar als je veel geld uitgeeft is het ook wel leuk om deze te kopen maar van voor in de vooravond

de effecten zijn toch iets wat te snel weg is mijn mening maar ik heb hem wel zelf besteld dit jaar omdat het op de snelheid van de effecten na een mooie pot is voor een laag budget

Inderdaad zoals skyline zegt. Als je een klein budget hebt kun je deze pot er prima bij nemen! Prijs/kwaliteit is gewoon toppie:)

IMGP2875.JPG

ik had deze pot vorig jaar ook zoals ik al zei het is wel aardige pot voor die prijs heb ik kunnen concluderen

Laatst bewerkt:
dit is egt een super leuke pot. :D
ik had deze vorig jaar in de vooravond afgestoken.
de effecten waren groter dan ik dacht!!

Zit er al 2/3 jaar aan tedenken om hem te nemen, maar heb hem nog nooit genomen. :P

Zou ik het dit jaar doen? Of toch maar wat anders voor dat geld? :)

Zit er al 2/3 jaar aan tedenken om hem te nemen, maar heb hem nog nooit genomen. :P

deze moet je zeker nemen ik vind 6 euro egt niets.
en als je ziet wat je er voor terug krijgt is dit egt een aanrader.

ik zit wel te denken om dit jaar misschien wel colourd peonies te kopen maar daar is nog geen filmpje van :(

maar ik w8 weer af!

nou ik had eerst ook zoiets van weet je wat ik pak hem er gewoon bij. maar nu is het van deze staat bovenaan mijn lijstje. dit zijn nu potten waar je op zit te wachten. mooi goed tempo goede boeketten felle kleuren te mooi gewoon.

pak hem dit jaar nu maar je krijgt er geen spijt van

dat is mijn advies

Ik zou er wel snel bij zijn!
De vervanger van de purple sky is de coloured peonies, dus dit jaar heeft de winkel die proline verkoopt nog wel een oude voorraad, maar die zal uiteraard dan wel snel op zijn als meer mensen deze pot nog willen.

haha zeker mooie pot maar ja 10stuks maakte het hem nog mooier:D
aan elkaar gebonden en schieten maar erg mooi:)

hier wordt die enkel uit voorraad verkocht nog maar in folders van de winkels uit me buurt staat die ook niet meer in.

het is jammer was leuk budget potje.

Back
Bovenaan