Profile van Tunen te Heemskerk

Tunit

VWC lid
De fietsen zaak uit Heemskerk. Heeft vroeger jaren lang vuurwerk verkocht. Is toen de tijd gestopt met verkopen ivm de aangescherpte veiligheids regels. Maar heeft in 2008 weer het initiatief genomen om weer vuurwerk te gaan verkopen tijdens de laatsten dagen van het jaar. Ze verkopen vuurwerk van het merk Lesli dat is een totaal nieuw merk voor Profile want ze hebben voorheen Schuurmans verkocht.
Na één jaar verkoop in het centrum van Heemskerk is de fietsenzaak op 31 sept. 2009 verhuist naar het "Europaplein" in het pand van de oude videotheek vlak bij het station van Heemskerk en heeft voor 09/10 geen vuurwerk verkocht. Voor het jaar 10/11 willen ze weer vuurwerk verkopen maar tot heden nog niet voor mekaar gekregen.

Voor het jaar 2010/2011 zal er nog geen vuurwerk zijn. Maybe next year!

De locatie op het Europaplijn.
Europaplein 6
1966 wd Heemskerk
T. 0251-209613

nfgqo3.jpg

Voor meer informatie:
Website
Route
Geen Webwinkel

Informatie van de oude locatie in het centrum van Heemskerk.

nva2ar.jpg

Afhaalbalie.Foto van Rolfie

Deutzstraat 29
1961 ns Heemskerk
Tel. +31251209613

Hier twee kranten artikelen van 2007 en 2008.

Oktober 2007
November 2008

Laatst bewerkt:
JAJA hier haalde ik nog me vuurwerk voor 100 gulden.
Toen kreeg je enorm veel voor dat geld.

Ik weet nog goed dat me vader vuurwerk een keer had opgehaald voor 100 gulden en het waren alleen maar dummy's, maar achteraf toch nog effe terug naar de winkel gegaan en de echte dingen meegenomen.

Ach wie weet in de loop der jaaren, Altijd mooi een nieuwe winkel er bij. al hoop ik toch dat de ijs boer ooit nog terug komt met Pro-line.

Ach wie weet in de loop der jaaren, Altijd mooi een nieuwe winkel er bij. al hoop ik toch dat de ijs boer ooit nog terug komt met Pro-line.

Jah inderdaad dat hoop ik ook dat die weer terug komt. Pro-Line is best goed vuurwerk

Hoe meer vuurwerk winkels hier in de buurt hoe beter :p

Maar ik had van Profile toch wel iets beter verwacht.

Ik was in het centrum van Heemskerk en tot verbazing zie ik dat de Profiel weg gaat, Maar hoe gaat het nou veder met het vuurwerk? Winkel was dicht dus niet kunne vragen.

Wij gaan verhuizen op 31 sept. 2009

daarom geven wij tot 31 sept. wel kortingen van 50% op diversen delen van onze voorraad.
Voorral fietskleding gaat weg met hoge korting.

We hebben nu al fietsen voor een extra aantrekkelijke prijs, zodat we in ons nieuwe pand met een extra frisse voorraad fietsen kunnen beginnen.

Deze kans kun je niet voorbij laten gaan, dus kom gauw naar de winkel.

Hij verhuist naar het Europaplein voor de mensen die het interesseert:D

Vuurwerk mag 100% zeker niet verkocht worden bij het Europaplein. Daat zitten alle winkels onder woningen, dat daar een bunker komt is onwaarschijnlijk.

Nu maar hopen dat de nieuwe eigenaren weer vuurwerk gaan verkopen!

Het pand waar deze winkel gevestigd wordt zit niet onder de woningen. Maar in het oude pand van de videoland die nu in een pand een stukje verderop zit. Maar ik denk niet dat ze daar vuurwerk gaan verkopen want volgens mij hebben ze daarvoor niet echt veel ruimte. Maar ik weet niet wat voor magazijn er nog bij zit. En de profile in het centrum zat ook onder de woningen volgens mij dus dat maakt volgens mij niet uit.

Ik heb met plezier vuurwerk verkocht in 08/09 bij Profile Heemskerk. Voor degene die het interreseert, de bunkers zitten onder de parkeerplaats aan de achterkant van de winkel. Zal nu vast wel schoenen in opgeslagen zijn aangezien het een schoenenwinkel is geworden.

Ik heb de eigenaar laatst gesproken, en hij is bezig om weer een vergunning rond te krijgen zodat hij een bunker kan bouwen bij het europaplein. Het is zeker een mooie locatie om vuurwerk te verkopen aangezien er geen punten voor verkoop in de buurt is. Kan niet wachten!

Het pand waar deze winkel gevestigd wordt zit niet onder de woningen. Maar in het oude pand van de videoland die nu in een pand een stukje verderop zit. Maar ik denk niet dat ze daar vuurwerk gaan verkopen want volgens mij hebben ze daarvoor niet echt veel ruimte. Maar ik weet niet wat voor magazijn er nog bij zit. En de profile in het centrum zat ook onder de woningen volgens mij dus dat maakt volgens mij niet uit.

O hehe was in de war met een andere plek.

Maar wel top dat Profile wel bezig is met het regelen van een nieuwe verkoopplek. Hoop dan ook een andere importeur want Schuurmans en Lesli, Wolff en B&W hebben we gegoeg hier.

O hehe was in de war met een andere plek.

Maar wel top dat Profile wel bezig is met het regelen van een nieuwe verkoopplek. Hoop dan ook een andere importeur want Schuurmans en Lesli, Wolff en B&W hebben we gegoeg hier.
Naja, Lesli wil ook zijn winkels verspreid over nederland kreeg ik door. Vorig jaar was dit de enigste lesli vuurwerkverkoop punt in Heemskerk. Nu is de Welkoop een lesli verkoop punt, en ik moet zeggen. Ik ga de extra kilometertjes eventjes verbranden. Was helemaal tevreden over het vuurwerk, en de meeste klanten ook. Maar we zullen zien wat hij gaat doen. Als er interesse zijn van foto's hoe de vuurwerk verkoop was vorig jaar moet je het eventjes melden, heb een paar schamele fototjes.

Back
Bovenaan