Productiefilms im China.

anco26

VWC lid
Misschien is hier al een topic van.
Maar mijn vraag......
Dit jaar zien we verschillende films van verschillende importeurs, met een slecht, tot zeer slechte kwaliteit.Mijn vraag is: Filmen de Chinezen zelf de productie, of wordt dit gefilmd door de importeur zelf. En daarbij is mijn vraag hoe de slechte beeldkwaliteit kan ontstaan, omdat de gemiddelde iPhone al betere kwaliteit biedt.

Heb niet veel verstand van beeldkwaliteit e.d. maar heb het gevoel dat het waarschijnlijk weg komt in het compressen van videobestanden voor de verzending. Het alleen al versturen van zo'n video via bv iets als whatsapp is funest voor kwaliteit. Dan meenemend dat China wel aan het moderniseren is maar nog steeds wat achterloopt, en dus misschien verouderde apparatuur tot de beschikking heeft is voor mijn gevoel de reden van de slechte kwaliteit.

Heb niet veel verstand van beeldkwaliteit e.d. maar heb het gevoel dat het waarschijnlijk weg komt in het compressen van videobestanden voor de verzending. Het alleen al versturen van zo'n video via bv iets als whatsapp is funest voor kwaliteit. Dan meenemend dat China wel aan het moderniseren is maar nog steeds wat achterloopt, en dus misschien verouderde apparatuur tot de beschikking heeft is voor mijn gevoel de reden van de slechte kwaliteit.

Ik denk inderdaad dat de chinezen de video's doorsturen via app om een snelle sample te laten zien, hierdoor gaat de kwaliteit aanzienlijk naar beneden. bij de meeste importeurs is het ook niet de bedoeling dat de video's uitlekken dit omdat zij zelf nog een betere kwaliteit gaan laten zien (zie bijv ice tigers, waar de sample video anders was dat de officiele)

Back
Bovenaan